PR бизнесът във възход заради социалните мрежи

PR бизнесът във възход заради социалните мрежи

Както все друг маркетингов сектор, PR индустрията също беше ударена от кризата през 2009 г., отбелязва AdvertisingAge. Сега този вид бизнес се възстановява с бързи темпове, до голяма степен благодарение на социалните мрежи. Те помагат на пазара с имидж не само да оцелее в кризата, но и го стимулират да процъфтява.

Рекламодателите вече търсят професионална грижа за ефективното присъствие в дигиталните медии. Затова PR агенциите получават повече поръчки. Връзките им с маркетинговите директори стават по-близки. Открива се нов бизнес канал за пренос на маркетингови съобщения в интернет.

В САЩ например 75% от шефовете на 59 големи маркетингови агенции заявяват, че през 2010 г. този нов бизнес канал е по-силен от година по-рано. Специалистите обясняват задвижването с приемането на социалните мрежи от повече клиенти и засилването на ефекта от рекламата от уста на уста.

Приходите от PR в Щатите през тази година са с 3% по-големи, достигайки 3.4 млрд. долара. Прогнозирата е, че до 2014 г. PR пазарът ще се активизира до годишен приход от 4.4 млрд.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ