Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|PR бизнесът във възход заради социалните мрежи
Както все друг маркетингов сектор, PR индустрията също беше ударена от кризата през 2009 г., отбелязва AdvertisingAge. Сега този вид бизнес се възстановява с бързи темпове, до голяма степен благодарение на социалните мрежи. Те помагат на пазара с имидж не само да оцелее в кризата, но и го стимулират да процъфтява.
Рекламодателите вече търсят професионална грижа за ефективното присъствие в дигиталните медии. Затова PR агенциите получават повече поръчки. Връзките им с маркетинговите директори стават по-близки. Открива се нов бизнес канал за пренос на маркетингови съобщения в интернет.
В САЩ например 75% от шефовете на 59 големи маркетингови агенции заявяват, че през 2010 г. този нов бизнес канал е по-силен от година по-рано. Специалистите обясняват задвижването с приемането на социалните мрежи от повече клиенти и засилването на ефекта от рекламата от уста на уста.
Приходите от PR в Щатите през тази година са с 3% по-големи, достигайки 3.4 млрд. долара. Прогнозирата е, че до 2014 г. PR пазарът ще се активизира до годишен приход от 4.4 млрд.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.