Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Publicis Groupe обединява агенциите си в 4 глобални марки
Глобалната рекламна компания Publicis Groupe разкри план за медийното си подразделение Publicis Media, който цели да опрости бизнеса й, съобщава Adweek.
Това се случва няколко месеца след като председателят и неин главен изпълнителен директор Морис Леви обяви голям план за преструктуриране на цялата мрежа от фирми в Publicis. В този план, Publicis раздели агенциите си на четири подгрупи: Publicis Communications, Publicis Media, Publicis Sapient и Publicis Healthcare. Групата Publicis Media, оглавена от Стив Кинг, включваше Starcom Mediavest, ZenithOptimedia, VivaKi, Performics, MRY и Moxie. Сега тези шест агенции със световен обхват на бизнеса ще бъдат обединени в четири, като всяка от тях ще се ръководи от глобален бранд президент.
Starcom, управлявана от Лиса Донъхю, и Zenith - от Виторио Бонори, ще оперират като две отделни агенции. Mediavest и Spark, под ръководството на Браян Теркълсън, ще бъдат обединени, за да сформира Теркълсън трета агенция, а Optimedia и Blue 449, управлявани от Андрас Вий, че сформират заедно четвърта.
Подразделението на Publicis за programmatic реклама - VivaKi, ще остане част от групата Publicis Media. Performics ще остане глобалния пърформънс маркетинг бранд на Publicis Media. В съобщението на Publicis, с което тя обявява промените, не се отбелязва какво ще се случи с Moxie и MRY- двете бяха споменати в предишния план за преструктуриране на Publicis Groupe.
Промените са считани за свежа възможност Publicis Media да опрости организацията си, компанията да създаде по-модерни подходи за ефективност в рекламата, да представи структури за по-добро сътрудничество. Publicis вече няма да използва имената Starcom Mediavest Group и ZenithOptimedia Group.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.