Publicis Groupe обединява агенциите си в 4 глобални марки

Publicis Groupe обединява агенциите си в 4 глобални марки

Глобалната рекламна компания Publicis Groupe разкри план за медийното си подразделение Publicis Media, който цели да опрости бизнеса й, съобщава Adweek. 

Това се случва няколко месеца след като председателят и неин главен изпълнителен директор Морис Леви обяви голям план за преструктуриране на цялата мрежа от фирми в Publicis. В този план, Publicis раздели агенциите си на четири подгрупи: Publicis Communications, Publicis Media, Publicis Sapient и Publicis Healthcare. Групата Publicis Media, оглавена от Стив Кинг, включваше Starcom Mediavest, ZenithOptimedia, VivaKi, Performics, MRY и Moxie. Сега тези шест агенции със световен обхват на бизнеса ще бъдат обединени в четири, като всяка от тях ще се ръководи от глобален бранд президент.

Starcom, управлявана от Лиса Донъхю, и Zenith - от Виторио Бонори, ще оперират като две отделни агенции. Mediavest и Spark, под ръководството на Браян Теркълсън, ще бъдат обединени, за да сформира Теркълсън трета агенция, а Optimedia и Blue 449, управлявани от Андрас Вий, че сформират заедно четвърта. 

Подразделението на Publicis за programmatic реклама - VivaKi, ще остане част от групата Publicis Media. Performics ще остане глобалния пърформънс маркетинг бранд на Publicis Media. В съобщението на Publicis, с което тя обявява промените, не се отбелязва какво ще се случи с Moxie и MRY- двете бяха споменати в предишния план за преструктуриране на Publicis Groupe. 

Промените са считани за свежа възможност Publicis Media да опрости организацията си, компанията да създаде по-модерни подходи за ефективност в рекламата, да представи структури за по-добро сътрудничество. Publicis вече няма да използва имената Starcom Mediavest Group и ZenithOptimedia Group.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Тръмп: Китай може да помогне на САЩ в отношенията с Русия
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
Откриха наскоро изчезнала картина на Пабло Пикасо