Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Publicis Groupe отбеляза високи приходи от дигитална реклама
Френската мултинационална компания за реклама и комуникации Publicis Groupe отчете значителен скок в приходите си в първото тримесечие на 2011 г., съобщи CampaignLive.co.uk. Приходите на компанията достигнаха 1.29 млрд. евро, спрямо 1.14 млрд. година по-рано. Причината за ръста са инвестициите й в дигиталните медии и развиващите се рекламни и комуникационни пазари, твърдят анализаторите.
Френският гигант, управляван от Морис Леви, набира инерция в хода на възстановяването на глобалния рекламен пазар от рецесията, отчасти благодарение на прогреса на придобитите компании с дигитален бизнес Digitas и Razorfish. Publicis Groupe има растеж в дигиталните канали в Европа – 10.8% или 409 млн. евро. В азиатско-тихоокеанския регион този растеж е 13% или 148 млн. евро. В Латинска Америка – 23.6 на сто или 68 млн. евро.
„Инвестициите ни в дигиталния пазар се отплащат и сигналите, които получаваме от развиващите се пазари са силно окуражаващи. Както преди, Китай има приоритет – очакваме бизнесът ни там да стане двойно по-голям до 2013 г.“, каза шефът на Publicis Groupe, Морис Леви.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.