Publicis Groupe отбеляза високи приходи от дигитална реклама

Publicis Groupe отбеляза високи приходи от дигитална реклама

Френската мултинационална компания за реклама и комуникации Publicis Groupe отчете значителен скок в приходите си в първото тримесечие на 2011 г., съобщи CampaignLive.co.uk. Приходите на компанията достигнаха 1.29 млрд. евро, спрямо 1.14 млрд. година по-рано. Причината за ръста са инвестициите й в дигиталните медии и развиващите се рекламни и комуникационни пазари, твърдят анализаторите.

Френският гигант, управляван от Морис Леви, набира инерция в хода на възстановяването на глобалния рекламен пазар от рецесията, отчасти благодарение на прогреса на придобитите компании с дигитален бизнес Digitas и Razorfish. Publicis Groupe има растеж в дигиталните канали в Европа – 10.8% или 409 млн. евро. В азиатско-тихоокеанския регион този растеж е 13% или 148 млн. евро. В Латинска Америка – 23.6 на сто или 68 млн. евро.

„Инвестициите ни в дигиталния пазар се отплащат и сигналите, които получаваме от развиващите се пазари са силно окуражаващи. Както преди, Китай има приоритет – очакваме бизнесът ни там да стане двойно по-голям до 2013 г.“, каза шефът на Publicis Groupe, Морис Леви.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ