Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Saatchi & Saatchi с ново звено за бранд консултиране
Водещата рекламна агенция Saatchi & Saatchi вече има и специализирано звено за бранд консултиране. То се казва Saatchi Brandworks, съобщават представители.
Подразделението се фокусира върху създаване и развитие на брандове чрез творчески концепции и услуги за бранд управление: бизнес консултиране, иновационни решения, маркетинг и стратегии.
В Saatchi Brandworks работи екип със сериозен опит в стратегическите бизнес комуникации. Част от експертите се занимават и с преподавателска дейност. Така може да се обединяват теоретични модели и добри практики, за да се изработва правилният подход към всяко бранд предизвикателство.
Saatchi & Saatchi България има дългогодишно ползотворно сътрудничество с компании от различни сфери - от B2C, през услуги и търговия на дребно, до B2B. Новото звено използва досегашния опит на агенцията в рекламната комуникация на брандове на българския пазар. Brandworks ще разчита и на редица стратегически инструменти, част от които са разработени в сътрудничество с глобалния екип на Saatchi & Saatchi в Лондон.
„За нас създаването на име и лого на конкретен бранд са последните стъпки в един процес, който започва от изследването на ценностите, вярванията и мечтите на хората, ангажирани в изграждането на даден бизнес. Също толкова важни елементи са разбирането на пазара и конкурената среда, както и анализирането на мотивацията на потенциалните клиенти. Това са факторите, които правят бизнеса устойчив и брандът трябва да бъде тяхното творческо изражение, а не обратното", коментира Росен Терзиев, стратегически директор в Saatchi Brandworks.
Новото звено вече работи по налагането на бранда „Деликатес Житница“, ребрандирането на ВУЗФ (Висше училище по застраховане и финанси), извеждането на стратегическа бранд платформа за „К-експрес“ и по проекти за телекомуникационната компания „Нетера“.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.