Saatchi & Saatchi с ново звено за бранд консултиране

Saatchi & Saatchi с ново звено за бранд консултиране

Водещата рекламна агенция Saatchi & Saatchi вече има и специализирано звено за бранд консултиране. То се казва Saatchi Brandworks, съобщават представители.

Подразделението се фокусира върху създаване и развитие на брандове чрез творчески концепции и услуги за бранд управление: бизнес консултиране, иновационни решения, маркетинг и стратегии.

В Saatchi Brandworks работи екип със сериозен опит в стратегическите бизнес комуникации. Част от експертите се занимават и с преподавателска дейност. Така може да се обединяват теоретични модели и добри практики, за да се изработва правилният подход към всяко бранд предизвикателство. 

Saatchi & Saatchi България има дългогодишно ползотворно сътрудничество с компании от различни сфери - от B2C, през услуги и търговия на дребно, до B2B. Новото звено използва досегашния опит на агенцията в рекламната комуникация на брандове на българския пазар. Brandworks ще разчита и на редица стратегически инструменти, част от които са разработени в сътрудничество с глобалния екип на Saatchi & Saatchi в Лондон.

„За нас създаването на име и лого на конкретен бранд са последните стъпки в един процес, който започва от изследването на ценностите, вярванията и мечтите на хората, ангажирани в изграждането на даден бизнес. Също толкова важни елементи са разбирането на пазара и конкурената среда, както и анализирането на мотивацията на потенциалните клиенти. Това са факторите, които правят бизнеса устойчив и брандът трябва да бъде тяхното творческо изражение, а не обратното", коментира Росен Терзиев, стратегически директор в Saatchi Brandworks.

Новото звено вече работи по налагането на бранда „Деликатес Житница“, ребрандирането на ВУЗФ (Висше училище по застраховане и финанси), извеждането на стратегическа бранд платформа за „К-експрес“ и по проекти за телекомуникационната компания „Нетера“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ