Точният баланс

Точният баланс

През годините на разработване и усъвършенстване на онлайн маркетингови стратегии открих, че Google AdWords е ефективен начин за привличане на трафик към вашия уебсайт. За съжаление, това също може да бъде огромна яма за пари, ако не знаете какво правите, пише Питър Рослър в статия за Inc.com. За мен, казва той, всичко е свързано с намирането на баланса между генерирането на повече трафик и нехарченето на твърде много пари. Един от начините да направите това е като се насочите към конкретна географска област. За да ви помогна да направите това, добавих някои съвети и техники, които съм разработил през годините.

Научете къде са вашите клиенти и къде искат да бъдат

Когато създавате кампания в AdWords за вашия местен бизнес, трябва да избягвате да губите средства за маркетинг, като рекламирате в прекалено широка географска област. Необходимо е изграждането на стратегия, която гарантира, че рекламите ви ще се показват на местно ниво.

Един от най-ефективните начини да направите това е да използвате инструментите за географско насочване, предлагани от AdWords. С това можете да определите къде ще се показват вашите реклами - можете да го зададете за радиус около определена точка, град, държава или комбинация от тях.

Не забравяйте, че когато някой търси нещо в местна област, той вероятно ще добави областта, в която търси. Трябва да се уверите, че добавяте тези географски специфични думи към вашите целеви ключови думи.

Преглеждайте и подобрявайте кампаниите си в AdWords често

Вашата кампания в AdWords не е маркетингова стратегия "задай и забрави". Всъщност това е, което трябва да преглеждате и променяте редовно. При мен са идвали безброй клиенти, твърдящи, че усилията им не работят, и установявам, че това е така, защото не са променили нищо от седмици или месеци. Това също е пълна загуба на пари.

Трябва да наблюдавате какво работи сред вашите усилия в AdWords и след това да предприемете стъпки, за да го дублирате с други реклами. Въпреки че това отнема време, прегледът и промяната на вашите реклами ще ви помогне да постигнете повече успех.

Например, ако имате една реклама, която получава повече трафик от друга, вижте каква е разликата между двете. Има ли начин да промените или подобрите втората реклама въз основа на това, което работи в първата? Ако не сте сигурни, просто започнете да променяте един по един елементите, оставете рекламата да работи няколко дни и вижте дали има някакви подобрения. Ако не, можете да направите допълнителни промени, докато рекламата тръгне.

Не подценявайте силата на локално насочените PPC реклами 

Google AdWords е мощен маркетингов инструмент, който може да се използва за насочване към вашите клиенти на местно ниво. Създаването на успешни реклами обаче е голямо предизвикателство. Поради това трябва да предприемете стъпки, за да направите рекламните си кампании правилни. Използвайте моите съвети и години практика, за да помогнете за незабавното реализиране на успешна кампания. Това е нещо, което ще се изплати и ще гарантира, че получавате желаните резултати за вашия бизнес и маркетинговите долари, които сте инвестирали.

Източник: Питър Рослър за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова       

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Ще бъдем консолидирни тези дни, не на инат, а за да влезем в еврозоната
Тръмп пред Politico: Ситуацията в Европа е тежка и заплашва бъдещето на континента
Зеленски: Готови сме за прекратяване на огъня срещу енергийни обекти, ако Русия се съгласи на това
Албанският „Крал на бягствата“ се измъкна за четвърти път от италиански затвор
Саудитска Арабия позволява на богати чужденци да си купуват алкохол
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
Затвор ол инклузив: Турция строи огромна съдебна зала за едновременни процеси срещу стотици обвиняеми
Има 7 вида почивка. От кой тип се нуждаете?