Точният баланс
През годините на разработване и усъвършенстване на онлайн маркетингови стратегии открих, че Google AdWords е ефективен начин за привличане на трафик към вашия уебсайт. За съжаление, това също може да бъде огромна яма за пари, ако не знаете какво правите, пише Питър Рослър в статия за Inc.com. За мен, казва той, всичко е свързано с намирането на баланса между генерирането на повече трафик и нехарченето на твърде много пари. Един от начините да направите това е като се насочите към конкретна географска област. За да ви помогна да направите това, добавих някои съвети и техники, които съм разработил през годините.
Научете къде са вашите клиенти и къде искат да бъдат
Когато създавате кампания в AdWords за вашия местен бизнес, трябва да избягвате да губите средства за маркетинг, като рекламирате в прекалено широка географска област. Необходимо е изграждането на стратегия, която гарантира, че рекламите ви ще се показват на местно ниво.
Един от най-ефективните начини да направите това е да използвате инструментите за географско насочване, предлагани от AdWords. С това можете да определите къде ще се показват вашите реклами - можете да го зададете за радиус около определена точка, град, държава или комбинация от тях.
Не забравяйте, че когато някой търси нещо в местна област, той вероятно ще добави областта, в която търси. Трябва да се уверите, че добавяте тези географски специфични думи към вашите целеви ключови думи.
Преглеждайте и подобрявайте кампаниите си в AdWords често
Вашата кампания в AdWords не е маркетингова стратегия "задай и забрави". Всъщност това е, което трябва да преглеждате и променяте редовно. При мен са идвали безброй клиенти, твърдящи, че усилията им не работят, и установявам, че това е така, защото не са променили нищо от седмици или месеци. Това също е пълна загуба на пари.
Трябва да наблюдавате какво работи сред вашите усилия в AdWords и след това да предприемете стъпки, за да го дублирате с други реклами. Въпреки че това отнема време, прегледът и промяната на вашите реклами ще ви помогне да постигнете повече успех.
Например, ако имате една реклама, която получава повече трафик от друга, вижте каква е разликата между двете. Има ли начин да промените или подобрите втората реклама въз основа на това, което работи в първата? Ако не сте сигурни, просто започнете да променяте един по един елементите, оставете рекламата да работи няколко дни и вижте дали има някакви подобрения. Ако не, можете да направите допълнителни промени, докато рекламата тръгне.
Не подценявайте силата на локално насочените PPC реклами
Google AdWords е мощен маркетингов инструмент, който може да се използва за насочване към вашите клиенти на местно ниво. Създаването на успешни реклами обаче е голямо предизвикателство. Поради това трябва да предприемете стъпки, за да направите рекламните си кампании правилни. Използвайте моите съвети и години практика, за да помогнете за незабавното реализиране на успешна кампания. Това е нещо, което ще се изплати и ще гарантира, че получавате желаните резултати за вашия бизнес и маркетинговите долари, които сте инвестирали.
Източник: Питър Рослър за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.