Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Думата на South Park в дебата за блокирането на реклами
Американската саркастична анимация "South Park" скочи в морето на един от най-актуалните дебати от света на маркетинга тази есен - блокирането на онлайн рекламите от интернет потребителите. Нов епизод на поредицата се нарича "Спонсорирано съдържание", предава Business Insider. С излъчването му в САЩ, се популяризира темата за блокирането на рекламата в мрежата, което обезсмисля милиони долари на рекламодателите.
В епизода, PC Principal е разстроен, че училищният вестник използва пренебрежителна дума за хората с увреждания на началната си страница. Той настоява да разбере кой е редакторът, допуснал това. Оказва се, че Джими е поел ролята на новинарски човек. Джими е редактор с принципи, който е против цензурирането на журлаистическите материали от училището, или от компании. Затова решава, че вестникът - "Super School News", няма да показва никакви реклами, нито традиционни печатни, нито спонсорирано съдържание. Таткото на Бътър обяснява колко е трудно да се различи днес истинската новина от спонсорираните реклами онлайн (показването на рекламни съобщения във форми, в които те не приличат на реклама, а на естествена част от останалото съдържание в медията или съответната социална мрежа, е практика, наречена native advertising). Това е друга модерна тема в света на рекламата.
"Решението на сценаристите на South Park да отразят теми като clickbait (уеб съдържанието, създадено с цел да събере онлайн рекламни приходи - б.р.), native advertising и блокирането на реклама (ad blocking) показва как дебатът се е изместил от провеждан в рамките на нишов балон сред рекламната и издателска индустрия, към масов", коментира Business Insider. "И не само, че зрителите го разбират. Те го обичат, съдейки по реакциите в Twitter", посочват още авторите на бизнес сайта.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.