Силата на индустрия за $4 млрд.

Силата на индустрия за $4 млрд.

Подкастингът се превърна в значителна сила в дигиталния пейзаж с над три милиона подкаста и 460 милиона слушатели по целия свят. Тази огромна аудитория прекарва от 20 минути до два часа на епизод, гмуркайки се дълбоко в теми, които намират за завладяващи. Този вид ангажираност е плодородна почва за значими марки и лидери на идеи да се свързват с публиката и да развиват отношения. Трябва да се отбележи, че милениялите съставляват половината от тази демография, като поколението Z и поколението Alpha не изостават.

Въпреки сътресенията в индустрията, като съкращенията на Spotify миналата година поради преразход по време на пандемията, остава фактът, че подкастите са на път да се превърнат в индустрия за 4 милиарда долара тази година.

Тъй като подкастите са готови да играят решаваща роля в стратегиите за маркетинг на съдържанието, ето пет препоръки за интегриране на подкастинг във вашия маркетинг.

1. Разгледайте стълбовете на вашата марка

Къде бихте искали да спечелите доверието на публиката си? Имайки предвид отговора на този въпрос, идентифицирайте и се съсредоточете върху това, къде вашата марка превъзхожда, независимо дали става дума за продукт, обслужване на клиенти или проблемни точки на аудиторията. Как бихте могли да се задълбочите в някоя от тези теми, за да породите диалог и връзка? Коя нишка бихте могли да дръпнете първо?

2. Използвайте съществуващото съдържание 

Независимо дали стратегията ви за съдържание включва технически бели книги или забавни скечове на TikTok, прегледайте съдържанието си от миналата година, за да идентифицирате теми, които резонират с вашата аудитория. Използвайте тези прозрения, за да създадете поредица от епизоди, които правят крачка напред. Сещате ли се за клиенти, заинтересовани страни или експерти, които бихте могли да интервюиратe, което би ви помогнало да разширите обхвата и доверието си по тези теми?

3. Погледнете културния контекст 

Обърнете внимание на шума във вашата индустрия или аудитория. Използвайте своя подкаст като платформа, за да позиционирате марката и гостите си като лидери на мисълта, които могат да предоставят ценна информация за тези актуални теми.

4. Представете проницателни разговори с лидери 

Завладяващият подкаст често включва увлекателни дискусии с осведомени фигури, като например главния изпълнителен директор на вашата компания. Отнасяйте се към тези сесии като към журналистически интервюта, за да разкриете дълбоки прозрения и истории, които завладяват вашата аудитория.

5. Предоставяйте истинско, ценно съдържание

Избягвайте да правите вашия подкаст да изглежда като разширено рекламно представяне. Съсредоточете се върху предоставянето на истинско, ценно съдържание, което забавлява, информира и ангажира вашата аудитория, без да налагате вашия продукт или услуги. Тези неща ще дойдат с времето и по други канали. 

Чрез възприемането на тези стратегии, намирането на правилните партньори и получаването на помощ от AI за балансиране на работното натоварване, можете безпроблемно да интегрирате подкастинга във вашия маркетингов микс и да създадете ценно съдържание, което изгражда истинска връзка с вашата аудитория. 

Източник: Чонси Залкин за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ