По-малко скучен

По-малко скучен

По-малко скучен

Дори най-добрият B2B маркетинг може да бъде незабравим и невдъхновяващ. Вместо да оставяте B2B усилията на вашата компания да се провалят, оживете ги с четири доказани стратегии.

Традиционното B2B маркетингово съдържание може да е богато на данни и проницателно, но често не му достига характер. Кога за последен път сте чули някой да нарича бяла книга „вълнуваща“ или казус „интригуващ“? Никога? Аз също. Проблемът е, че повечето търговци са се хванали на мита, че B2B усилията трябва да имат стерилен, практичен елемент, пише Линдзи Тхепкема в статия за Entrepreneur. 

Въпреки че „B2B“ означава бизнес за бизнес, вие все още пишете за други хора в края на деня. Надявате се, че вашето съдържание ги насърчава да купуват продуктите или услугите ви от името на тяхната компания, а не за себе си. И вашето съдържание няма да направи това, ако ги приспи.

Днешните работници са заети. The Wall Street Journal наскоро сподели, че повечето професионалисти губят около 40% от седмицата за имейли и работни ангажименти. Това, което означава за вас е, казано учтиво, вашата аудитория има много малко време или енергия, за да се грижи за вашия B2B маркетингов обхват. Единственият начин да уловите тяхното ограничено от времето внимание е да опитате нещо ново, свежо и неочаквано - нещо много по-човешко от това, което вероятно правите в момента.

Това не означава, че трябва да изхвърлите всичките си казуси или да изтриете своите богати на SEO целеви страници. Недейте! Тези неща имат стойност. Това, което трябва да направите е да приложите няколко стратегии за по-представителен маркетинг.

1. Подправете своя набор от умения за разказване на истории

Всички обичаме добрата история. Всички помним и една хубава история. Много по-трудно е да запомните слайд на PowerPoint, пълен с числа, отколкото да си припомните приказка. Затова преосмислете цялото си наративно съдържание, преди да го изпратите. 

С историите можете да създадете емоционални връзки с целевите аудитории. Можете да ги накарате да почувстват привързаност към вас или това, което предлагате. HP направи това преди няколко години със своята запомняща се характеристика на хакер като вълк. Рекламната кампания беше толкова успешна и заслужаваща внимание, че видеоклипът беше включен като кандидат за наградата Shorty. Като допълнителен бонус, HP успя да използва единствената си концепция, за да заинтригува както B2B, така и B2C купувачите. Това е силата да превърнеш една услуга в история.

2. Поставете човешко лице на вашия маркетинг

Чували сте поговорката, че хората не купуват от компании, те купуват от хора, така че най-човешката марка печели. За да се възползвате от тази истина, включете маркетингови подходи, които поставят имена и лица зад вашата марка. Например, винаги можете да започнете корпоративен подкаст или видео шоу, организирано от един или повече ръководители. Виждали сме редица от марки, създаващи шоута точно по тази причина.

В допълнение към стартирането на подкаст, можете да опитате да хуманизирате марката си, като насочите вниманието към служителите в социалните медии. Може дори да искате да позволите на някои от членовете на вашия екип да извършват одобрени от маркетинга социални „поглъщания“. Това позволява на целевата ви аудитория от възможни B2B клиенти да видят вашата компания от вътрешна гледна точка. Това може да е единственото нещо, което ви отличава от вашите конкуренти в съзнанието на потенциалните клиенти.

3. Подходящо използване на емотикони

Знаете ли, че имейлите, които включват емотикони, се отварят по-често от тези, които не съдържат емотикони? Причината е проста: те просто изглеждат по-привлекателни - по-човешки. Това е същият принцип, който кара публикациите във Facebook с изображения да получават повече ангажираност. Хората са склонни да настройват текста. Но те реагират на визуални ефекти.

Това не означава, че трябва да покриете следващата си B2B имейл кампания с емотикони. Не го правете! Емоджитата трябва да се използват тактически и тактично. Въпреки това може да има смисъл да пуснете емотикон тук или там в зависимост от съдържанието, което създавате, и марката, която представлявате. Винаги можете да опитате старомоден бета тест със и без емотикони върху малък сегмент от населението, за да видите дали ще получите полза от използването на цифрови пиктограми.

4. Увеличете персонализирането с AI

Може би си мислите, че персонализирането е нещо, което има значение само на B2C пазара. Не е вярно. B2B купувачите използват своите B2C навици за покупка. Защото бизнесът все пак е човек. Съответно те искат да получат индивидуално внимание от компании като вашата. Forrester отбелязва, че 52% от B2B лидерите инвестират в маркетингова персонализация поради тази причина.

Добрата новина е, че персонализирането никога не е било по-просто. Може вече да имате AI интеграция или система във вашия стек martech, която може да ви помогне да персонализирате вашите взаимодействия. От обръщане към членовете на вашата аудитория по име във вашите взаимодействия до предоставяне на персонализирано изживяване на уебсайтове, има много опции за персонализиране. Просто трябва да разберете кои да опитате.

Източник: Линдзи Тхепкема, изпълнителен директор и съосновател на Casted, за entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ