Необичайният подход "втора празнична кампания"

Необичайният подход втора празнична кампания

Американската ритейл верига Target предприема необичаен подход за празниците, провеждайки две отделни маркетингови кампании за първи път. Target Creative и партньорската агенция Mythology стоят зад концепцията, като EssenceMediacom осигурява медийна подкрепа, предава Marketing Dive. 

Кампанията представя измислен член на екипа на магазин от веригата на име Крис, който действа като модернизиран образ на коледна икона.
Крис се появява на нови места, за да помага на клиентите със задачи като избиране на пуйка за Деня на благодарността. 

„Kris from Target“ официално стартира на 17 ноември с медиен план, обхващащ социални мрежи, телевизия, стрийминг и видео в кратка форма. Target ще разчита на платформата за съобщения около предстоящи поводи за пазаруване като Черен петък и Кибер понеделник

Крис цели да привлече вниманието на зрителите с отличителния си мускулест вид и приятелско поведение. Съвременната представа за Дядо Коледа е представена в 30-секундна реклама „Born to Be Kris“, където той се вози към Target в червен камион Ford Bronco (с регистрационен номер „Sleigh“), докато звучи оригиналната версия на “Born to be Wild”.

„Kris from Target“ има четири 30-секундни спота, десет 15-секундни спота и девет 6-секундни видеоклипа, както и няколко реклами на испански език. И двете празнични кампании на Target ще се излъчват до края на празниците. 

Източник: Питър Адамс за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                              

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ