Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|The Telegraph излиза с уникална, термочувствителна корица
Британското списание The Telegraph, излизащо всяка седмица като приложение на в. The Daily Telegraph, реализира уникална кампания в помощ на самотните стари хора.
Списанието ще се появи тази събота на пазара с термочувствителна корица в черно-бял цвят, на която е изобразена възрастна жена сред интериора на гостна. При докосване на отделни предмети от фотографията, те променят цвета си в оранжево. Слоганът на кампанията е „Разнеси топлина!”, а в снимките участва британската тв актриса Линда Бълингам, разказва Brand Republic.
Идеята е атрактивната корица да привлече повече продажби, като значителна част от средствата ще бъдат отделени за набиране на средства за подпомагане на самотни възрастни хора, включително и за осигуряването им с отопление през зимата. Акцията, дело на британската агенция Karmarama се осъществява в партньорство с благотворителния фонд Age UK.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.