The Telegraph излиза с уникална, термочувствителна корица

 The Telegraph излиза с уникална, термочувствителна корица

Британското списание The Telegraph, излизащо всяка седмица като приложение на в. The Daily Telegraph, реализира уникална кампания в помощ на самотните стари хора.

Списанието ще се появи тази събота на пазара с термочувствителна корица в черно-бял цвят, на която е изобразена възрастна жена сред интериора на гостна. При докосване на отделни предмети от фотографията, те променят цвета си в оранжево. Слоганът на кампанията е „Разнеси топлина!”, а в снимките участва британската тв актриса Линда Бълингам, разказва Brand Republic.

Идеята е атрактивната корица да привлече повече продажби, като значителна част от средствата ще бъдат отделени за набиране на средства за подпомагане на самотни възрастни хора, включително и за осигуряването им с отопление през зимата. Акцията, дело на британската агенция Karmarama се осъществява в партньорство с благотворителния фонд Age UK.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ISW: Москва постави като условие мирното споразумение да не позволява прозападно правителство в Киев
ЕС призовава основано на уважение споразумение, след като Тръмп заплаши блока с мита от 50%
Съдия временно блокира забраната на Тръмп за прием на чуждестранни студенти в Харвардския университет
"Преговорите не водят до никъде": Тръмп заплаши ЕС с 50% мита от 1 юни
Неизвестно за известните: Съперничество между двама братя и скандал под бомбите ражда прочута марка за спортни обувки
Времето: Предупреждения от първа и втора степен за интензивни валежи в 20 области
На фокус следващата седмица: Чипове и облигации
На днешната дата, 24 май. Ден на българската просвета и култура и на славянската писменост