The Telegraph излиза с уникална, термочувствителна корица

 The Telegraph излиза с уникална, термочувствителна корица

Британското списание The Telegraph, излизащо всяка седмица като приложение на в. The Daily Telegraph, реализира уникална кампания в помощ на самотните стари хора.

Списанието ще се появи тази събота на пазара с термочувствителна корица в черно-бял цвят, на която е изобразена възрастна жена сред интериора на гостна. При докосване на отделни предмети от фотографията, те променят цвета си в оранжево. Слоганът на кампанията е „Разнеси топлина!”, а в снимките участва британската тв актриса Линда Бълингам, разказва Brand Republic.

Идеята е атрактивната корица да привлече повече продажби, като значителна част от средствата ще бъдат отделени за набиране на средства за подпомагане на самотни възрастни хора, включително и за осигуряването им с отопление през зимата. Акцията, дело на британската агенция Karmarama се осъществява в партньорство с благотворителния фонд Age UK.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние
Ако нямате сериозен провал зад гърба си, не сте готови да водите
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна
Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
Китай предупреждава за рискове от ядрен конфликт, след като Тръмп нареди провеждането на ядрени опити
Борисов: ЕС ще ни даде дерогация за отбраната и дефицитът ще стане 2,7%
Неизвестна картина на Реноар беше продадена на търг за 1,8 милиона евро