Tesco спира рекламна кампания заради гаф

Tesco спира рекламна кампания заради гаф

Британската верига супермаркети Tesco се бори с рекламен гаф, след като показа в своя национална кампания погрешна порода крави.

Марката рекламира млечните си продукти с плакати с животни, в които подчертава намалението на цената на бутилка мляко в магазините й до 1 паунд. Оказва се обаче, че  като илюстративен материал са използвани снимки на порода, която е само месодайна и не дава мляко, посочва Би Би Си.

Tesco изтегля кампанията си към момента, съобщи говорителят й и посочи, че рекламите се заместват със снимки на други животни. Не е ясно колко ще струва гафът на компанията и на колко е възлязла кампанията. 

За грешката съобщили потребители на Twitter. Първи я забелязали фермери животновъди. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?
Дьо Гало: Франция не може да продължава да увеличава държавния си дълг