Трендът в корпоративните подаръци
Каква е тенденцията в корпоративните подаръци?
Някой би казал „устойчово развитие“, друг би казал „лукс“, трети би казал „нещо да подарим“ и така можем да продължим до безкрай – колкото хора попитаме, толкова различни мнения ще получим.
Според нас във „Вивати“ трендът винаги е бил и ще остане един – емоцията и създаването на връзка с получателя на подаръка.
Емоцията е най-запомнящото се нещо за човека. Тя се запечатва на подсъзнателно ниво и оставя траен отпечатък, който не може да се сравни с други усещания. Има много измерения и зависи от чувствителността, интелекта, възпитанието и още много други фактори. Какво обаче е общото. Хубавата емоция поражда благодарност, а от там и траен спомен за събитието.
Затова: създавайте емоция, създавайте свързаност.
Ооооо нещата станаха много психологически, ноооо подарете една прекрасна кутия с вкусни шоколадови бонбони в брандирана бонбониера и хората ще продължават да си спомнят начина, по който този подарък ги е накарал да се почувстват много дълго време. А също и кой им е подарил това прекрасно изживяване. Даже имаме клиент, който беше получил такъв подарък преди 4 години, беше запазил опаковката и направи поръчка за фирмата си когато му беше нужно. Е, това ако не е доказателство.
Клиентите, патньорите, служителите са доста разностранна аудитория. Добре е да разделяме тези групи и да определим какво искаме „да кажем“ на тези хора. Ако на едните искаме да кажем „ние ви обичаме и се грижим за вас“, то направете емоционален подарък. Ако на други искаме да кажем „ние сме делови, разбираме какво ви е нужно“, направете практичен подарък. Ако на трети искаме да кажем „ние ви оценяваме като партньори и клиенти“, направете луксозен подарък.
Всичко зависи от Вас, вашето усещане за света, за отношенията между хората. Защото вашият корпоративен подарък, това сте Вие и вашата компания. И той е важен, както е важна дрехата в която сте облечени за среща, както вашето отношение към хората.
Бъдете внимателни и взискателни в избора си на корпоративен подарък, защото това сте Вие и лицето на вашата компания.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.