Twitter адаптира рекламите си към съдържанието на потребителите

Twitter адаптира рекламите си към съдържанието на потребителите

Социалната мрежа Twitter представи нов принцип за показване на контекстуална реклама на страниците й, съобщиха от компанията в официалния си блог. За в бъдеще рекламните съобщения, които се показват на потребителите, ще зависят от ключовите думи, използвани в туитовете им.

Ръководителите на сайта увериха, че новата технология ще позволи на рекламодателите да определят много по-точно адресатите на съобщенията си. Ако обикновената контекстуална реклама се ориентира според приблизителни изчисления на потребителските интереси, рекламата по ключови думи ще позволи показването на съобщения основно на заинтересовани потребители в нужния момент.

Като пример за работата на механизма от Twitter привеждат следната схема. Потребителят на микроблога съобщава, че току-що си е купил албум на любимата си група. Скоро тази група планира концерт в родния град на същия потребител. Сега клубът, където ще се проведе събитието, получава изключителната възможност да изпраща покани за покупка на билети на всички потребители от въпросния град, които споменават името на групата в туитовете си.

При това количеството на рекламата в сайта няма да се промени. Платените съобщения ще се показват със същата честота, с която и досега. Потребителите все така ще могат да скрият рекламното съобщение, ако не го намират за интересно.

Показването на реклама по ключови думи бе пуснато едновременно на всички езикови версии на социалната мрежа. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ