Twitter адаптира рекламите си към съдържанието на потребителите

Twitter адаптира рекламите си към съдържанието на потребителите

Социалната мрежа Twitter представи нов принцип за показване на контекстуална реклама на страниците й, съобщиха от компанията в официалния си блог. За в бъдеще рекламните съобщения, които се показват на потребителите, ще зависят от ключовите думи, използвани в туитовете им.

Ръководителите на сайта увериха, че новата технология ще позволи на рекламодателите да определят много по-точно адресатите на съобщенията си. Ако обикновената контекстуална реклама се ориентира според приблизителни изчисления на потребителските интереси, рекламата по ключови думи ще позволи показването на съобщения основно на заинтересовани потребители в нужния момент.

Като пример за работата на механизма от Twitter привеждат следната схема. Потребителят на микроблога съобщава, че току-що си е купил албум на любимата си група. Скоро тази група планира концерт в родния град на същия потребител. Сега клубът, където ще се проведе събитието, получава изключителната възможност да изпраща покани за покупка на билети на всички потребители от въпросния град, които споменават името на групата в туитовете си.

При това количеството на рекламата в сайта няма да се промени. Платените съобщения ще се показват със същата честота, с която и досега. Потребителите все така ще могат да скрият рекламното съобщение, ако не го намират за интересно.

Показването на реклама по ключови думи бе пуснато едновременно на всички езикови версии на социалната мрежа. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Kaufland България получи инвестиционен кредит от УниКредит Булбанк в подкрепа на устойчивата си експанзия
Румен Спецов официално вече е особен управител на дружествата на „Лукойл“ у нас
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
България на две скорости: София се движи напред, а периферията изостава
ООН съобщи за безпрецедентна жилищна криза в Украйна заради войната
Аукционна къща в Германия пусна на търг предмети от Холокоста и предизвика скандал с Полша
Китай откри най-голямото находище на злато от 1949 г. насам
Японската икономика се е свила за първи път от шест тримесечия