Twitter отваря аукцион за реклама

Twitter отваря аукцион за реклама

Микроблогът Twitter ще стартира през март рекламна платформа за 10 хил. малки и средни компании, съобщава специализираният портал за реклама Adage.

Тя ще работи на самообслужване, като рекламодателите ще могат да участват самостоятелно в търгове за туитове и акаунти чрез интернет заплащане. Стойността на рекламите ще се определя чрез наддаване на аукционен принцип.

American Express, която е партньор на Twitter за тази услуга, ще отдели на всяка включила се компания по 100 долара стартов капитал. Досега продажбата на рекламни услуги в микроблога бе възложена на специален екип.

По оценка на агенция eMarketer, за миналата година Twitter е заработил от реклама 139,5 млн. долара. Според прогнозите тази година компанията ще увеличи печалбите си от това перо до 259,9 млн. долара За сравнение, рекламните приходи на Facebook за 2011 г са били 3,15 млрд. долара, което представлява ръст от 69% спрямо 2010 г.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ