Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Twitter отваря аукцион за реклама
Микроблогът Twitter ще стартира през март рекламна платформа за 10 хил. малки и средни компании, съобщава специализираният портал за реклама Adage.
Тя ще работи на самообслужване, като рекламодателите ще могат да участват самостоятелно в търгове за туитове и акаунти чрез интернет заплащане. Стойността на рекламите ще се определя чрез наддаване на аукционен принцип.
American Express, която е партньор на Twitter за тази услуга, ще отдели на всяка включила се компания по 100 долара стартов капитал. Досега продажбата на рекламни услуги в микроблога бе възложена на специален екип.
По оценка на агенция eMarketer, за миналата година Twitter е заработил от реклама 139,5 млн. долара. Според прогнозите тази година компанията ще увеличи печалбите си от това перо до 259,9 млн. долара За сравнение, рекламните приходи на Facebook за 2011 г са били 3,15 млрд. долара, което представлява ръст от 69% спрямо 2010 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.