Twitter отваря аукцион за реклама

Twitter отваря аукцион за реклама

Микроблогът Twitter ще стартира през март рекламна платформа за 10 хил. малки и средни компании, съобщава специализираният портал за реклама Adage.

Тя ще работи на самообслужване, като рекламодателите ще могат да участват самостоятелно в търгове за туитове и акаунти чрез интернет заплащане. Стойността на рекламите ще се определя чрез наддаване на аукционен принцип.

American Express, която е партньор на Twitter за тази услуга, ще отдели на всяка включила се компания по 100 долара стартов капитал. Досега продажбата на рекламни услуги в микроблога бе възложена на специален екип.

По оценка на агенция eMarketer, за миналата година Twitter е заработил от реклама 139,5 млн. долара. Според прогнозите тази година компанията ще увеличи печалбите си от това перо до 259,9 млн. долара За сравнение, рекламните приходи на Facebook за 2011 г са били 3,15 млрд. долара, което представлява ръст от 69% спрямо 2010 г.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Атанас Зафиров за визитата си в Китай: Поканата беше чисто партийна
Зелена вълна на борсите в Европа и Азия въпреки политическите сътресения
„Хамас“ обмисля американските предложения за спиране на огъня в Газа
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Глобалните пазари през седмицата остават в очакване на вота на доверие в Париж
Тръмп призова чуждите компании да уважават американските имиграционни закони
Ограничават движението на тежки камиони по магистралите заради края на празничните дни