Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Twitter разширява платформата си за реклама
В хода на политиката си за привличане на повече рекламодатели, социалната мрежа Twitter ще започне да поставя рекламите директно в потока на потребителите.
От Twitter първоначално ще тестват платформата чрез сайта с онлайн услуги в брандирането HootSuite, пише UTalkMarketing. В тестовете са пожелали да участват Starbucks, Virgin America и Red Bull.
Съобщенията ще се появяват „там, където е подходящо“. Те ще са насочени към потребителите със сответстващи на рекламираната марка интереси и ще зависят от това какво хората са избрали да „последват“.
Досега, на рекламодателите беше позволено да купуват само промотиращи съобщения, които да се появяват като първи резултати в търсенето в Twitter.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.