Twitter разширява платформата си за реклама

Twitter разширява платформата си за реклама

В хода на политиката си за привличане на повече рекламодатели, социалната мрежа Twitter ще започне да поставя рекламите директно в потока на потребителите.

От Twitter първоначално ще тестват платформата чрез сайта с онлайн услуги в брандирането HootSuite, пише UTalkMarketing. В тестовете са пожелали да участват Starbucks, Virgin America и Red Bull.

Съобщенията ще се появяват „там, където е подходящо“. Те ще са насочени към потребителите със сответстващи на рекламираната марка интереси и ще зависят от това какво хората са избрали да „последват“.

Досега, на рекламодателите беше позволено да купуват само промотиращи съобщения, които да се появяват като първи резултати в търсенето в Twitter.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ