Victoria's Secret редактира кампания за „перфектното тяло“

Victoria's Secret редактира кампания за „перфектното тяло“

Луксозният бранд бельо от САЩ Victoria's Secret преименува своя кампания във Великобритания, озаглавена „Перфектното тяло“, на „Тяло за всеки“ ("A Body For Every Body").

Това се случи, след като опитът й да излезе с първия слоган бе разчетен като налагане на стандарт за почти невъзможни за постигане мерки или наставническо отношение към аудиторията, което налага на хората неговото разбиране за перфектно тяло. 

Промяната идва в резултат от британска петиция за редактиране на рекламата, в която са се подписали над 26 000 души, съобщава „Индипендънт“. Петицията определи като „безотговорен“ маркетинга на новата серия сутиени на марката Body. Сега реакциите са, че промяната на слогъна е „стъпка в правилната посока“.

„Чувстваме, че тази промяна отразява по-приобщаващо и здравословно послание“, коментира Франсис Блек – една от студентките зад кампанията срещу първоначалното съобщение на Victoria's Secret.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Рекорд: Броят на милиардерите в света се е увеличил с 287 души през 2025 г.
30 месеца затвор за лекар, продавал кетамин на звездата от "Приятели“ Матю Пери
Венецуелският президент Мадуро нарече телефонния си разговор с Тръмп „уважителен и топъл“
ЕС предлага нов план за използване на руски активи за финансиране на Украйна
Османската династия съди турчин, сключил еднополов брак и представящ се за османски принц
Администрацията на Тръмп нареди засилена проверка на кандидатите за виза H-1B
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави