Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Victoria's Secret редактира кампания за „перфектното тяло“
Луксозният бранд бельо от САЩ Victoria's Secret преименува своя кампания във Великобритания, озаглавена „Перфектното тяло“, на „Тяло за всеки“ ("A Body For Every Body").
Това се случи, след като опитът й да излезе с първия слоган бе разчетен като налагане на стандарт за почти невъзможни за постигане мерки или наставническо отношение към аудиторията, което налага на хората неговото разбиране за перфектно тяло.
Промяната идва в резултат от британска петиция за редактиране на рекламата, в която са се подписали над 26 000 души, съобщава „Индипендънт“. Петицията определи като „безотговорен“ маркетинга на новата серия сутиени на марката Body. Сега реакциите са, че промяната на слогъна е „стъпка в правилната посока“.
„Чувстваме, че тази промяна отразява по-приобщаващо и здравословно послание“, коментира Франсис Блек – една от студентките зад кампанията срещу първоначалното съобщение на Victoria's Secret.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.