Victoria's Secret редактира кампания за „перфектното тяло“

Victoria's Secret редактира кампания за „перфектното тяло“

Луксозният бранд бельо от САЩ Victoria's Secret преименува своя кампания във Великобритания, озаглавена „Перфектното тяло“, на „Тяло за всеки“ ("A Body For Every Body").

Това се случи, след като опитът й да излезе с първия слоган бе разчетен като налагане на стандарт за почти невъзможни за постигане мерки или наставническо отношение към аудиторията, което налага на хората неговото разбиране за перфектно тяло. 

Промяната идва в резултат от британска петиция за редактиране на рекламата, в която са се подписали над 26 000 души, съобщава „Индипендънт“. Петицията определи като „безотговорен“ маркетинга на новата серия сутиени на марката Body. Сега реакциите са, че промяната на слогъна е „стъпка в правилната посока“.

„Чувстваме, че тази промяна отразява по-приобщаващо и здравословно послание“, коментира Франсис Блек – една от студентките зад кампанията срещу първоначалното съобщение на Victoria's Secret.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?