Volkswagen поощрява доверието на клиентите с интернет игра

Volkswagen поощрява доверието на клиентите с интернет игра

Автомобилната компания Volkswagen предприе виртуална рекламна кампания, с която цели да убеди купувачите, че нейните коли са изгодна покупка.

Кампанията е насочена към британските клиенти и е дело на криейтив агенция DDB UK, пише campaignlive.co.uk.

В центъра й стои забавен рекламен сайт, който под формата на игра може да изчисли колко струва всеки разход в ежедневието на посетителите му, като се започне от общата сума, която дават за кафе или чай.

Сайтът предлага виртуална разходка в малко градче. Всеки регистриран в него британец може да изчисли какви са личните му разходи в определен период.

Играта е направена така, че който иска, може да публикува резултатите си във Facebook, да ги сравни с тези на други играчи и да ги коментира.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

​​​​​​​Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
KoHousing променя правилата на имотния пазар