Volkswagen поощрява доверието на клиентите с интернет игра

Volkswagen поощрява доверието на клиентите с интернет игра

Автомобилната компания Volkswagen предприе виртуална рекламна кампания, с която цели да убеди купувачите, че нейните коли са изгодна покупка.

Кампанията е насочена към британските клиенти и е дело на криейтив агенция DDB UK, пише campaignlive.co.uk.

В центъра й стои забавен рекламен сайт, който под формата на игра може да изчисли колко струва всеки разход в ежедневието на посетителите му, като се започне от общата сума, която дават за кафе или чай.

Сайтът предлага виртуална разходка в малко градче. Всеки регистриран в него британец може да изчисли какви са личните му разходи в определен период.

Играта е направена така, че който иска, може да публикува резултатите си във Facebook, да ги сравни с тези на други играчи и да ги коментира.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рекорд: Броят на милиардерите в света се е увеличил с 287 души през 2025 г.
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
30 месеца затвор за лекар, продавал кетамин на звездата от "Приятели“ Матю Пери
Венецуелският президент Мадуро нарече телефонния си разговор с Тръмп „уважителен и топъл“
ЕС предлага нов план за използване на руски активи за финансиране на Украйна
Османската династия съди турчин, сключил еднополов брак и представящ се за османски принц
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави
Администрацията на Тръмп нареди засилена проверка на кандидатите за виза H-1B