Volkswagen поощрява доверието на клиентите с интернет игра

Volkswagen поощрява доверието на клиентите с интернет игра

Автомобилната компания Volkswagen предприе виртуална рекламна кампания, с която цели да убеди купувачите, че нейните коли са изгодна покупка.

Кампанията е насочена към британските клиенти и е дело на криейтив агенция DDB UK, пише campaignlive.co.uk.

В центъра й стои забавен рекламен сайт, който под формата на игра може да изчисли колко струва всеки разход в ежедневието на посетителите му, като се започне от общата сума, която дават за кафе или чай.

Сайтът предлага виртуална разходка в малко градче. Всеки регистриран в него британец може да изчисли какви са личните му разходи в определен период.

Играта е направена така, че който иска, може да публикува резултатите си във Facebook, да ги сравни с тези на други играчи и да ги коментира.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
"Инвестопедия": Между 800 000 и 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
Преговорите за глобален договор за пластмасата се провалиха