Volkswagen поощрява доверието на клиентите с интернет игра

Volkswagen поощрява доверието на клиентите с интернет игра

Автомобилната компания Volkswagen предприе виртуална рекламна кампания, с която цели да убеди купувачите, че нейните коли са изгодна покупка.

Кампанията е насочена към британските клиенти и е дело на криейтив агенция DDB UK, пише campaignlive.co.uk.

В центъра й стои забавен рекламен сайт, който под формата на игра може да изчисли колко струва всеки разход в ежедневието на посетителите му, като се започне от общата сума, която дават за кафе или чай.

Сайтът предлага виртуална разходка в малко градче. Всеки регистриран в него британец може да изчисли какви са личните му разходи в определен период.

Играта е направена така, че който иска, може да публикува резултатите си във Facebook, да ги сравни с тези на други играчи и да ги коментира.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Лятото не е само сезон - то е двигател на по-високите печалби в някои бизнеси
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград