Експериментът със седемте ергена на Whirlpool

Експериментът със седемте ергена на Whirlpool

Whirlpool заложи на социалните медии с нова видео кампания, която насърчава потребителите да изчистят своите профили за запознанства, като подчертават колко добре изпълняват домакинската работа, пише Marketing Dive

Търговецът на кухненски и перални уреди си партнира със седем ергени, за да разменят съществуващите им профилни снимки за запознанства, включително снимки, направени във фитнеса, със снимки, на които се занимават с домакинска работа. Ергените са видели средно 79% повече директни съобщения и 46% повече съвпадения в сравнение с триседмичен период преди експеримента. 

Проучване, проведено от марката, показва, че равнопоставеността около домашните задължения е важна за 94% от необвързаните, търсещи партньор/ка. Способността да се вършат основни домакински задължения е основен приоритет сред 91% от търсещите партньор/ка. 

Експериментът със седемте ергена от района на Чикаго, наречен „Care Profiles“, е изобразен на страниците на Whirlpool в Instagram и TikTok, показвайки как марката се насочва към социалните медии, за да посочи важността на възприемането на равнопоставеност в домакинската работа, когато става въпрос за намиране на партньор. Марката съобщава, че четирима от мъжете вече имат връзка. 

Така марката има възможност да изгради осведоменост сред потребителите, настроени към справедливост, във време, когато жените продължават да съобщават, че вършат повече домакинска работа от своите мъже партньори. Усилията също отразяват трайната популярност на телевизионните предавания за запознанства, както и онлайн съдържание от създатели, свързано със запознанства. 

Проучването на Whirlpool установи, че 83% от необвързаните, които предприемат онлайн запознанства, планират да обновят своите профили за запознанства още тази пролет. Констатациите се основават на проучване сред 18- до 44-годишни хора, проведено от компанията за уреди. Сред отделните потребители 90% са посочили, че използват профилни снимки, за да определят дали някой се грижи за себе си, а 64% от потребителите на онлайн приложенията за запознанства предпочитат да видят снимка на потенциален партньор, който готви храна, вместо как тренира във фитнеса. Допълнителни констатации включват, че 68% търсят отговорен партньор, докато 79% търсят някой, който е грижовен. 

Цифровото видео съдържание от марката показва профилите преди и след запознанства на ергените, като продуктите на Whirlpool са представени едва доловимо на заден план. Мъжете обясняват новия си успех в срещите, след като са изчистили профилните си снимки. 

Корпорацията Whirlpool очаква мека година за продажбите на уреди през 2024 г., като високите жилищни разходи и недостигът вероятно ще навредят на търсенето. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ