WWF обяви национален ден на пуловера в Канада

Световната природозащитна организация WWF представи в Канада любопитна телевизионна кампания, посветена на … пуловера на баба. Видеото показва забавни и упорити баби, разстроени от факта, че плетат пуловери на внуците си, но те никога не ги носят. Ето защо бабките предприемат акция на обаждания по телефона, с които ги приканват да сложат изплетеното от тях топло облекло.

Посланието зад комичната реклама всъщност е зрителите да се включат в национална инициатива, организирана от WWF в Канада, и да изключат възможно най-много отоплителни електроуреди, след което да останат в малко по-студени стаи, но облечени добре.

„На 7 февруари намалете отоплението и сложете любимия пуловер, за да направите нещо полезно срещу климатичните промени и за едно устойчиво бъдеще. Присъединете се към канадците от цялата страна в борбата с климатичните изменения, като спестите енергия и намалите парниковите емисии. Ако всеки канадец си намали отоплението само с 2 градуса тази зима, това ще намали вредните газови емисии с 4 мегатона!”, сочи WWF в специален сайт на кампанията.

Посланието е - облечете пуловера, за да направите света по-добро място за децата си. Рекламата е дело на агенция john st, Канада. Вижте я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп забрани на граждани на 12 държави да влизат в САЩ
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
На днешната дата, 5 юни. Световeн ден на околната среда
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Експортът на турската отбранителна индустрия достига близо $3 млрд. от началото на годината
Тази революционна технология трансформира електронната търговия
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната