Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|WWF обяви национален ден на пуловера в Канада
Световната природозащитна организация WWF представи в Канада любопитна телевизионна кампания, посветена на … пуловера на баба. Видеото показва забавни и упорити баби, разстроени от факта, че плетат пуловери на внуците си, но те никога не ги носят. Ето защо бабките предприемат акция на обаждания по телефона, с които ги приканват да сложат изплетеното от тях топло облекло.
Посланието зад комичната реклама всъщност е зрителите да се включат в национална инициатива, организирана от WWF в Канада, и да изключат възможно най-много отоплителни електроуреди, след което да останат в малко по-студени стаи, но облечени добре.
„На 7 февруари намалете отоплението и сложете любимия пуловер, за да направите нещо полезно срещу климатичните промени и за едно устойчиво бъдеще. Присъединете се към канадците от цялата страна в борбата с климатичните изменения, като спестите енергия и намалите парниковите емисии. Ако всеки канадец си намали отоплението само с 2 градуса тази зима, това ще намали вредните газови емисии с 4 мегатона!”, сочи WWF в специален сайт на кампанията.
Посланието е - облечете пуловера, за да направите света по-добро място за децата си. Рекламата е дело на агенция john st, Канада. Вижте я.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.