Никога не е късно за вашата лична дигитална марка

Никога не е късно за вашата лична дигитална марка

Като се има предвид, че личните срещи са намалели значително през годините, особено след пандемията, начинът, по който хората се идентифицират, свързват и комуникират с вас, е предимно дигитален. Вашата цифрова марка е основата за вашата публична идентичност и често първото нещо, което хората гледат, ако искат да научат повече за това кой сте, независимо от личния или бизнес контекст. Създаването и поддържането на цифров отпечатък на вас е изискване, ако искате да бъдете известни, да контролирате посланието за това кой сте и, което е по-важно, в кого активно се превръщате.

Подходящото представяне на многото ви аспекти онлайн е от решаващо значение. Някои хора ограничават своята марка до самоописана търговска марка за работа, самоограничаваща се практика. Например, слабо въведение може да бъде: "Аз съм счетоводител, който работи за компания X". Фокусът е върху компания X, вместо върху вас! Разбира се, няма нищо лошо в това да си счетоводител, но колко биха искали този етикет да обобщава живота им, след като ги няма? Дали Опра е просто водеща на токшоу? Дали Арнолд Шварценегар е просто културист? Лейди Гага просто певица? Със сигурност не.

Изграждането на вашата марка е свързано с изследване, развитие и отбелязване на вашите многобройни характеристики. Много умения могат да се използват повторно в различни области и могат неочаквано да създадат възможности. Талантлив адвокат в съдебната зала? Може би бихте могли да бъдете гласов или сценичен актьор! Такива неща се случват и могат да се случват по всяко време.

Не е задължително да сте мултидисциплинарен, за да бъдете многостранен. Правилното балансиране на живота ви също е достойно за възхищение. Успешни в бизнеса, но на път да умрете поради лошо здраве? Такива екстремни примери на мислене веднага показват стойността на това да бъдеш добре балансиран и да обръщаш внимание на всички основни принципи. Това се отнася не само за богатството, но и за здравето, хобитата, семейството, връзките, престой, медитация и т.н. 

Вашата лична дигитална марка трябва да предаде на света многото аспекти и измерения на вашето минало, настояще и най-важното бъдещето. Как светът намира тази многостранна ваша версия и как ви опознава чрез вашето съдържание? Вашата марка може да отваря врати или не.

Какво ще подтикне хората, с които искате да се свържете, да се ангажират или не? От вас зависи. Точно както има безкрайни начини да подобрите себе си, има безкрайни начини да подобрите своя "дигитален близнак" онлайн, показвайки вашата дълбочина и широта на интереси, дейности и постижения.

Мисленето за вашата лична марка като за "вашия бизнес" може да бъде полезно. Например филантропията, доброволчеството и обществените услуги са похвални дейности. Понякога придобитите умения или лицата, с които сте се запознали, докато заемате тези роли, могат да доведат до нова позиция на пълен работен ден. 

Вашето дигитално присъствие може значително да разшири възможностите ви. Светът трябва да знае кои са страничните ви обществени дейности, области, в които сте успели.

Какво ще кажете за онзи скорошен курс по готвене, на който сте ходили? Непрекъснатото обучение е желан атрибут за рекламиране. Старият свят наблягаше на формалното образование. Новият свят знае, че това може и да не е точно така.

Преминете покрай старото си аз и направете съзнателно усилие да разберете обективно, прегърнете, запишете и рекламирате многото аспекти, които ви определят. Разкажете на света за своите характеристики, които могат да разкрият скрития ви потенциал и значително да разширят бъдещите ви възможности. Никога не е твърде късно да започнете да създавате или трансформирате своята дигитална марка, така че защо да не започнете сега?

Източник: Арман Пери за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                         

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ