Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Разни хора, разни идеали
В различните страни сработват различни тактики за предпразнични кампании чрез email-маркетинг. Например, в Индия и във Франция най-добри за такава активност са делничните, а не почивните дни. В САЩ пък е точно обратното – най-добре е да се разпращат празнични оферти в края на седмицата. Това сочат данни от проучване на изследователската компания Experian Marketing Services, описани от онлайн-изданието InternetRetailer. Изследователите анализирали над 100 000 email кампании, проведени от 1000 различни бранда в 10 страни от октомври до края на декември миналата година.
Безпогрешен ход за марките по цял свят, разбира се, са намаленията. Но и те се възприемат различно в зависимост от националните особености на потребителите. В Китай най-популярни са процентните намаления, докато във Франция и Нова Зеландия клиентите предпочитат отстъпки в точни суми. ″Празничните периоди са изключително важни за търговските марки. Често те могат да направят или пък обратното – да сринат годишния оборот на компаниите”, казва Питър де Нунцио, генерален мениджър по въпросите на крос-маркетинга в Experian Marketing Services. – Определено съществуват както много различия, така и много съвпадения в поведението на потребителите и реакцията им на маркетинговите ходове в различните региони. Брандовете могат да правят печалби в различно време от годината, ако познават добре и използват умело тези поведенчески модели.”, добавя той.
Като пример за универсална реакция на клиентите по цял свят Питър де Нунцио посочва безплатната доставка. Съчетаването на обявено намаление с безплатна доставка доказано осигурява преимущество пред конкурентите, казва той.
Персонализирай и спечели
Испанските потребители често получават персонализирани рекламни писма. 13,7% от имейлите на търговци към клиенти в тази страна съдържат персонално обръщение и предложение. За сравнение, в САЩ този род послания са само 7,4% от маркетинг писмата, а в Индия – 9%. Лидери в прилагането на този подход обаче не са испанците. Далеч пред тях са Китай с 27% персонални електронни оферти и Франция с 27,5%. Във Франция потребителите получават търговски предложения, персонализирани по пол, име, име на детето, местоживеене и много други фактори. И тази тактика дава много добри резултати. Ето и още няколко интересни извода от изследването на Experian Marketing Services за предпразничните кампании по имейла:
• С най-голям интерес могат да се похвалят посланията с информация за програми за лоялност, тъй като те са насочени към вече привлечени към такива програми клиенти.
• В предновогодишните кампании в Азиатско-Тихоокеанския регион, където далеч не всички страни празнуват в края на календарната година, с добър ефект са кампаниите със срочност на акциите – например, разпродажба, която трае в следващите 24 часа. В Китай, 7,5% от всички маргетингови акции са обвързани със срок на офертата. За сравнение, в САЩ кратковременни са едва 4,1% от кампаниите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.