Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ани Лейбовиц за творческия процес в рекламата
Творците трябва да вярват в себе си, а марките трябва да вярват в тях.
Това бе едно от посланията на най-известната жена сред съвременните фотографи в света - американката Ани Лейбовиц. Тя бе един от специалните гости на сцената на Международния рекламен фестивал в Кан тази година. Говори пред публика от опита си на илюстратор и автор на популярната рекламна кампания със сюрреалистични снимки на известни личности като приказни герои, изработена от нея за Disney.
В рамките на кампанията Лейбовиц представи Скарлет Йохансон като Пепеляшка, Ръсел Бранд като капитан Кук, Джеф Бриджис като Звяра от приказката за красавицата и звяра.
Фотографката, автор на световноизвестната предсмъртна снимка на Джон Ленън с Йоко Оно от 8 декември 1990 г., даде съвети на младите творци.
„Всичко е свързано с това да се доверите на чувствата и мисленето си. Трудно е – това е причината да не работя по толкова много рекламни кампании. Но ако започнете да се разкъсвате на парчета, докато работите, и опитвате да угодите на всички, няма да можете. Не мисля, че щях да просъществувам толкова дълго, ако бях слушала някого”, каза тя.
Най-голямо предизвикателство за нея е било илюстрирането на класически разказ в една снимка. „Когато се приготвях за фотосесия, се връщах назад и прочитах всички истории, не само тези на Disney. Четях приказките на братя Грим. Прочетох всичко, което е довело до начина, по който Disney интерпретира историята. Намерих начин да се впусна в него. Всъщност, съчетах много неща в работата си. Но най-трудната част ми бе как да избистря идеята си и ситуацията на цяла една приказка в една единствена картина. Задавах си въпроса кой ли е моментът в тази конкретна история, най-подходящ за снимка”, разказа Лейбовиц.
Според нея кампанията й е успяла, защото е различна и илюстрира стари истории, използвайки съвременни личности-икони. „Дори не мисля за проекта като за реклама. Мисля за него като за разказване на истории”, добави тя.
И призна, че идеята й не е създадена да бъде стимул за печалби, какъвто трябва да е рекламата за бизнеса. По-скоро е инструмент за издигане на тежестта на марката Disney и нейно задържане в съвременността.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.