Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Антологията на маркетинг мъдростта вече и у нас
advertorial
„Най-добрият ви клиент не е непознатият потенциален купувач на улицата, който крачи сред морето от минувачи, а човекът, когото познавате, човекът, който познава и вас. Можете да му предложите точно това, от което се нуждае, и да му го продадете много по-лесно.”
***
„Когато хората са закупили нещо от вас, обикновено са в много добро настроение. Моментът никога няма да е по-подходящ да създадете силна връзка с тях.”
Това са само два цитата от многобройните ценни напътствия и разсъждения на един от петдесетте специалисти в света, които задават посоката на развитие на съвременния маркетинг, Дрейтън Бърд. Те са обобщени в книгата му „Директен и дигитален маркетинг на здравия разум”, която вече е и на нашия пазар.
За него самият Дейвид Огилви казва: „Дрейтън Бърд знае повече за директния маркетинг отколкото всеки друг човек на света. Тази книга е чисто злато!”
“Директен и дигитален маркетинг на здравия разум” е авторитетен учебник и ненадминат бестселър. Стъпка по стъпка книгата описва трудностите на директния маркетинг и същевременно се чете като роман като в същото време насочва какво да правите и какво да избягвате. Мнозина специалисти в тази област я определят като антология на маркетинг мъдростта, в което и вие ще се уверите, като я разгърнете.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.