Билборд оживява, когато над него прелети самолет (видео)

Спомняте ли си като деца колко много се вълнувахме да видим самолет в небето? Имали ли сте дни, в които сте виждали над вас да прелита самолет и ви се е искало да сте в него, пътувайки за някъде?

Британската авиокомпания British Airways се заиграва с тези емоционални моменти от живота на всеки човек в нова маркетинг кампания. Тя въведе последната иновация в света на рекламата, като монтира на Пикадили Съркъс и Чизуик в Лондон уникални дигитални билбордове. На тях се вижда момченце, което "оживява" и тръгва радостно напред, сочейки с пръст небето, когато над билбордовете преминава самолет.

Тайната е, че рекламните табла са програмирани и знаят точно кога ще прелети над тях полет на BA, посочва The Drum. В момента, когато самолетът е в небето, те показват пред момченцето кой е номерът му и коя е дестинацията. Накрая изписват най-ниските цени на самолетни билети към същата локация.

Кампанията е наречена  „Look Up” и е дело на професионалистите от Ogilvy Group във Великобритания. Подобна идея не е реализирана досега в никоя маркетинг инициатива по света. С по-добра представа за какво иде реч ще се сдобиете от видеото тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези