Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Билборд оживява, когато над него прелети самолет (видео)
Спомняте ли си като деца колко много се вълнувахме да видим самолет в небето? Имали ли сте дни, в които сте виждали над вас да прелита самолет и ви се е искало да сте в него, пътувайки за някъде?
Британската авиокомпания British Airways се заиграва с тези емоционални моменти от живота на всеки човек в нова маркетинг кампания. Тя въведе последната иновация в света на рекламата, като монтира на Пикадили Съркъс и Чизуик в Лондон уникални дигитални билбордове. На тях се вижда момченце, което "оживява" и тръгва радостно напред, сочейки с пръст небето, когато над билбордовете преминава самолет.
Тайната е, че рекламните табла са програмирани и знаят точно кога ще прелети над тях полет на BA, посочва The Drum. В момента, когато самолетът е в небето, те показват пред момченцето кой е номерът му и коя е дестинацията. Накрая изписват най-ниските цени на самолетни билети към същата локация.
Кампанията е наречена „Look Up” и е дело на професионалистите от Ogilvy Group във Великобритания. Подобна идея не е реализирана досега в никоя маркетинг инициатива по света. С по-добра представа за какво иде реч ще се сдобиете от видеото тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.