Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Близо 100 мъже от рекламната индустрия на САЩ дават глас на мислите на жените
„Не трябва да казвам „Извинявам се“, но го правя през цялото време“. „Хората смятат, че се държа като зла шефка“. „Стъкленият таван може да е клише, но се усеща много истински“.
Тези и други цитати от жени в рекламната индустрия на Щатите са прочетени от мъже - техни колеги, в рамките на необикновена и творческа инициатива за повече равенство между половете в рекламния занаят. Кампанията е на една от най-уважаваните американски рекламни агенции - TBWA. В центъра й стои професионално изработено видео. В неговите кадри мъжете четат мисли и фрази на жени, които работят в бранша им. Видеото се разпространявана от вчера - Международния ден на жената, 8-ми март.
TBWA използва Деня на жената, за да подчертае настоящото несъответствие на ролите на половете в американската рекламна индустрия, където жените оказват влияние върху близо 80% от решенията за покупка, но в същото време произвеждат само малка част от творческия труд, посочва Adweek.
В инициативата се включват близо 100 мъже служители на TBWA, включително криейтив легендата Лий Клоу и Жан-Мари Дру - председател на TBWA Worldwide. Цитатите, които четат, са събрани в анонимно глобално проучване сред жените в агенцията, в което те са споделили откровено свои чувства и мисли.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.