Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Бъдещето на телевизионната реклама
Телевизионната реклама премина през големи промени с масовото навлизане на интернет. Ако погледнем статистиките в силните икономики, ще забележим, че една много голяма част от ТВ зрителите наблюдават екрана на смартфона си и правят нещо на него, докато гледат телевизия. Това се отнася най-вече за младежите и хората в разцвета на силите си, на които принадлежи бъдещето и към които усилията на маркетинга в модерните компании са насочени.
В САЩ например, където таблетите се появиха, актуални проучвания сочат, че притежателите на iPad използват своето устройство предимно когато телевизорът им е пуснат. Смята се, че 33% от хората в страната държат лаптопите си включени, докато нещо интересно за тях върви на малкия екран вкъщи.
Това прави телевизионните реклами част от един по-широк спектър на рекламния разказ, смята Шив Сайн, който коментира темата в блога на Harvard Business Review. Това е рамка, която позволява на марката да разкаже по-пълна и по-интерактивна история.
Авторът предвижда 6 тенденции, които в бъдеще ще определят нова роля на рекламата в телевизията. Ето кои са те:
1. Никоя ТВ реклама вече няма да е самодостатъчен разказ, измислен да забавлява, информира, образова и напомня на потребителите за съществуването на някакви продукти. Повече реклами в тази медия ще бъдат тийзъри за дигитални преживявания.
2. Все по-малко рекламодатели ще започват стратегическите си планове с нея на ум. Вместо това те ще търсят стратегии за по-лесно обвързване чрез серия от креативни идеи, които след това могат да се завъртят в различни канали.
3. Дигиталните рекламни преживявания, свързани с локация, ще бъдат новата движеща сила за телевизионното рекламиране. През юли например Pepsi пусна серия от ТВ реклами, свързани с провокирането на летния дух и радостта от сезона. В края им марката призоваваше хората да се вписват и да отбелязват присъствието си на места като плажове и паркове за забавление. Така можеха да намерят виртуалният знак Pepsi Summer Time в приложението за място FourSquare. Знакът стана най-популярният във FourSquare и свърза в едно телевизията и уеб-присъствието на хората. Подобни, свързани с отбелязването на място ТВ реклами се очаква, че ще излязат на преден план в бъдеще.
4. Медийното планиране ще се промени от сигналите в социалните мрежи.
5. Да бъдат готови за дигитално участие в реално време ще бъде новото изискване за маркетолозите. Те ще трябва да организират усилията си около това. Ето един пример: Когато Бионсе показа, че е бременна по време на връчването на музикалните награди на телевизия MTV тази година, това беше момент в реално време и взрив от коментари в мрежата. Появата на телевизионни поводи за онлайн коментари не бива да сварва маркетингът и фирмите неподготвени.
6. Приоритет на марките ще бъде дигиталната култура и случващото се в интернет да бъдат отразявани по телевизията. Все повече потребителите на мрежата се вълнуват от продукти и услуги, от известни хора, музика, забавление, спорт. Този интерес и съчетаването в групи около него се зараждат онлайн. Възможността на телевизиите да го споделят с още по-широка аудитория ще бъде сред основните цели на маркетинга.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.