Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Великобритания вдигна забраната за продуктово позициониране
Забраната за позициониране на продукти с рекламна цел в британския ефир отпадна, съобщава BBC. Рекламодателите на Острова вече могат да спонсорират поставянето на техните продукти в рrалити поредици, шоу програми, серийни филми и сапунени опери.
Позиционирането ще е забранено в новините r детските програми. От него няма да могат да се възползват марките алкохолни напитки и храните с високо съдържание на сол, захар и мазнини.
Първият рекламен продукт – кафемашина на Nescafe - вече се появи в британския сутрешен блок „This Morning”
Преди да бъде официално разрешена, практиката на продуктовото позициониране срещна сериозна критика от страна на англиканската църква и редица британски лекари. Според духовните лица и медиците спонсорираното показване на продукти във всички британски телевизии може да съсипе доверието на потребителите и да промотира вреден за здравето начин на живот.
По силата на новото британско законодателство телевизиите трябва да информират зрителите за позиционирането с буквата „P” за три секунди в началото и края на предаването.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.