Великобритания вдигна забраната за продуктово позициониране

Великобритания вдигна забраната за продуктово позициониране

Забраната за позициониране на продукти с рекламна цел в британския ефир отпадна, съобщава BBC. Рекламодателите на Острова вече могат да спонсорират поставянето на техните продукти в рrалити поредици, шоу програми, серийни филми и сапунени опери.

Позиционирането ще е забранено в новините r детските програми. От него няма да могат да се възползват марките алкохолни напитки и храните с високо съдържание на сол, захар и мазнини.

Първият рекламен продукт – кафемашина на Nescafe - вече се появи в британския сутрешен блок „This Morning”

Преди да бъде официално разрешена, практиката на продуктовото позициониране срещна сериозна критика от страна на англиканската църква и редица британски лекари. Според духовните лица и медиците спонсорираното показване на продукти във всички британски телевизии може да съсипе доверието на потребителите и да промотира вреден за здравето начин на живот.

По силата на новото британско законодателство телевизиите трябва да информират зрителите за позиционирането с буквата „P” за три секунди в началото и края на предаването.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 22 до 28 декември
Руски високопоставен генерал бе убит в Москва с взривно устройство под автомобила му
Румен Радев: Хората, които се представят за организатори на моя партия, са измамници
Ход срещу премиера: Британски министър призова за присъединяване към митническия съюз на ЕС
На днешната дата, 22 декември. Имен ден празнуват Анастас и Анастасия
Коледните продажби на дребно в Германия са разочароващи до момента
Западното разузнаване подозира, че Русия разработва ново оръжие, насочено към сателитите Starlink
Кипърският президент ще участва утре в срещата на върха Кипър – Гърция – Израел в Йерусалим