Великобритания вдигна забраната за продуктово позициониране

Великобритания вдигна забраната за продуктово позициониране

Забраната за позициониране на продукти с рекламна цел в британския ефир отпадна, съобщава BBC. Рекламодателите на Острова вече могат да спонсорират поставянето на техните продукти в рrалити поредици, шоу програми, серийни филми и сапунени опери.

Позиционирането ще е забранено в новините r детските програми. От него няма да могат да се възползват марките алкохолни напитки и храните с високо съдържание на сол, захар и мазнини.

Първият рекламен продукт – кафемашина на Nescafe - вече се появи в британския сутрешен блок „This Morning”

Преди да бъде официално разрешена, практиката на продуктовото позициониране срещна сериозна критика от страна на англиканската църква и редица британски лекари. Според духовните лица и медиците спонсорираното показване на продукти във всички британски телевизии може да съсипе доверието на потребителите и да промотира вреден за здравето начин на живот.

По силата на новото британско законодателство телевизиите трябва да информират зрителите за позиционирането с буквата „P” за три секунди в началото и края на предаването.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Островът Ташироджима: Царството на котките
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт