Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Великобритания забрани реклами на American Apparel
Британският регулатор Advertising Standards Authority (ASA) забрани поредица от рекламни илюстрации, публикувани в сайта на американската модна марка American Apparel. Мотивът е, че изображенията са „порнографски”, жените в тях са безсмислено разголени и показани в пози, които неподходящо ги представят като сексуален обект, пишат авторите в marketingweek.co.uk.
Освен в сайта на марката, рекламите са били публикувани и на страниците на списание, издавано на Острова. Кадрите показват как жена се съблича в няколко различни етапа. В някои от тях моделът е гол до кръста или представен по гръб, без бельо.
От American Apparel отрекоха обвиненията, че рекламите са обидни и сравниха изображенията с тези, които потребителите споделят в социалните мрежи, сочи BBC. Компанията коментира, че е важно да се има предвид кое е обидно според мнозинството, а не според едно отделно мнение. Забраната на ASA следва оплакване, че рекламите на чорапи и пуловери в сайта са „порнографски”.
Мненията по въпроса са разнопосочни. Авторите в marketingweek отбелязват, че със същите критерии рекламата на Дейвид Бекъм за H&M, в която той рекламира бельо, би могла да се определи като обидна за някои от зрителите. Други отричат това мнение.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.