Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Вечните хитове за ефективна реклама
Успешната реклама създава желание в зрителите, слушатели или читатели. Освен това тя дава информация как да се изпълни това желание и кара потенциалния клиент да се почувства добре от изпълнението му.
При толкова много продукти и услуги на пазарите в последните години употребата на вечно ефективни техники в рекламата остава много печеливша. Оказва се, че основните методи и подходи, използвани в пропагандата, най-успешно се преобразуват в рекламата. Те се задържат като най-често използваните през годините. Ето кои са 5-те най-изпитани изходни точки в рекламата, които продължават да възвръщат инвестицията в маркетинга, според авторите в сайта chron.com:
Повторение
То е простичка, но същевременно безспорно ефективна техника, използвана, за да се привлече внимание към марката и да се запечата тя в паметта на потребителя. Дори рекламите, залагащи на други подходи, споменават името на компанията, продукта или услугата повече от веднъж. Това се случва особено в телевизията, заради комбинацията от картина и звук. Тя позволява на рекламодателя да прикрие повторението, като промени начина по който го доставя (от визия на аудио). Реклама, показана за първи път по време на финала на американската футболна лига Super Bowl, за продукт под името HeadOn остава класически пример на тази рекламна техника. Въпреки че тя така и не обяснява какво прави продуктът, зрителите масово запомнят името му, защото е повтаряно.
Претендиране
Рекламирането, което промотира специфични особености и отправя претенции, че даден продукт или услуга могат да направят нещо за човека, дава добри резултати. С този свой подход рекламата информира, образова, създава очаквания. С претенциите може да се използват факти или да се вдигне шум, като се обявява една марка за „най-добрата”, като всъщност видимо е същата, каквито са останалите в сегмента. Те могат и да подвеждат като изпускат нещо или като в тях се използва това, което някои специалисти в политическата реклама наричат „уклончивите/двусмислени думи”. По деликатен начин те преобразуват изявлението и го правят безсмислено, ако му се обърне внимание и се изследва по-задълбочено. Сред най-честите думи от този тип са „помага”, „бори се” и „буквално”.
Асоциации
Свързването на продукт или кампания с известен човек, фраза, която се помни, мечтано състояние в живота или силна емоция създава силна психологическа връзка в потребителя. Тази тактика се прилага от компаниите за спортно облекло, които използват известни атлети в рекламите си. Както и от производителите на автомобили, които показват колите си паркирани пред имения. Пивоварите представят бирата си, консумирана от групи от приятели, които се забавляват, а козметичните фирми се обръщат към красиви знаменитости. Този тип реклами окуражават емоционален отговор в хората и правят продукта да изглежда атрактивен чрез пренасочване на желания.
Включване в група
Тази техника продава продукта като убеждава човека, че всички останали го използват и той трябва да се присъедини към модерната маса. Някои от този тип реклами внушават на човека, че ще бъде изостанал и ще го изолират в обществото, ако не купи това, което се продава. В тях обикновено се включват „ласкави обобщения” – думи, силно свързвани с идеи и концепции, които предизвикват моментално одобрение. Например „Америка обича…”. Този израз се свързва с патриотизъм, създава автоматично позитивен отговор.
Промоции
Талони за отстъпка, игри, награди, подаръци, лотарии с покупката създават естествено въодушевление и желание за участие, което окуражава човека да изгради връзка със спонсорирания продукт. Привлекателността на това да получиш нещо „безплатно” или да спечелиш награда, прави промоциите успешни. В този тип рекламни призиви задължително се използва съобщение, че времето е ограничено и призив за действие.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.