Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Вие като марка!
Често ме питат как отделния човек може да се наложи като марка и дали персоналната марка се изгражда толкова трудно, колкото корпоративната?
Истината е, че личното брандиране е по-лесно отколкото това на компанията. Просто, защото човек може да има някакви съмнения в ценностите и мисията на компанията и да продължава да работи за нея, живеейки с компромиси. Но едва ли някой може да издържи дълго време с компромиси в разбирането за самия себе си.
Ако вярвате в таланта, уменията и способностите си, лесно ще продаде себе си като марка на пазара на труда или в общуването. Човек много по-лесно може да пласира това, в което убедено вярва и за което се мисли по рождение.
Как да "изтъргувате" себе си на добра цена? Лесно е. Трябва да станете добър професионалист в областта, в която работите, или експерт във вашето поле. Необходимо е да си спечелите добра репутация. Да бъдете известен и присъствието ви да гарантира добавена стойност. Тогава по-малките от вас ще ви харесат, ще ви последват и ще припознаят себе си във вас като марка. Какъв по-голям комплимент от това?
Ключът към изграждането на лична марка е в ясния фокус кой сте и зад какво заставате. Той е в изключването на компромис със себе си.
След като сте наясно с това маркетинг съобщение, вече можете да го пуснете по избраните от вас канали, които според вас ще прехвърлят информацията до тези във вашата среда, които биха се заинтересували от уникалните ви умения и мнение. И биха заплатили за тях като ви назначат на работа, биха предпочели вашата компания или биха ви подражавали.
Когато се рекламирате, не забравяйте, че трябва да изградите силно присъствие. Не можете да пестите от разходите на време и инвестиции в себе си, само защото става дума за самите вас. Същевременно не бива да сте безпощадни към себе си, защото безмилостното усилие да се наложите може да предизвика обрат и да отблъсне другите от вас.
С оглед на всичко това може ли личната марка да има провал? Абсолютно! Все пак, разчитате само на собствените си сили. В крайна сметка ВИЕ СТЕ МАРКАТА! Никой друг не може да ви замести. Важно е да сте упорити в утвърждаването си. И да правите всичко възможно да сте добър пример, така че повече хора да се припознават във вас!
Лаура Лейк, маркетинг консултант и стратег в областта на рекламата в социалните мрежи, за уеб-сайта с рекламни съвети MarketingAbout.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.