"Вирусните" клипчета – новата ефективна реклама

Новата мания на онлайн хумора обсеби интернет потребителите в цял свят и така автоматично привлече вниманието на маркетолозите. Където са хората, там е и маркетингът. Затова компаниите се замислиха  как да се възползват от нарастващия интерес към мрежата като средство за търсене на съдържание, което предизвиква усмивка.

Високостресовия начин на живот на хората и разпространението на възгледа, че традиционните медии са доминирани от негативна информация родиха тенденцията все повече хора в последните години да изписват като ключови думи за търсене в Google "хумор", "видео" и "сайт".

Дефиницията за хумор в последното десетилетие претърпя радикална промяна заради технологиите, отбелязват авторите от ArticlesBase.com. Сайтовете със забавно съдържание и смешните клипчета в интернет станаха милиони. Това показа (за добро или лошо), че светът иска да се забавлява повече от всякога и се радва, че е намерил начин да го прави навсякъде, по всяко време. Хората искат да разпускат, да се изолират, да не мислят, да се смеят на работа и след работа, когато са тъжни и щастливи. Мрежата най-бързо им дава тази възможност. Затова рекламата в нея навлезе веднага.

В YouTube и останалите сайтове за видео споделяне се появиха множество забавни, чисто рекламни клипчета и филмчета под формата на скрита реклама. Това са "вирусните видеоклипове" на маркетинга. Те служат на идеята да провокират естественото желание на хората да споделят забавните моменти и по този начин да обиколят милиони компютри чрез препредаване и споделяне в социалните мрежи. Каква по-добра безплатна, глобална реклама?!

Един от примертите можете да видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ