Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Вирусните" клипчета – новата ефективна реклама
Новата мания на онлайн хумора обсеби интернет потребителите в цял свят и така автоматично привлече вниманието на маркетолозите. Където са хората, там е и маркетингът. Затова компаниите се замислиха как да се възползват от нарастващия интерес към мрежата като средство за търсене на съдържание, което предизвиква усмивка.
Високостресовия начин на живот на хората и разпространението на възгледа, че традиционните медии са доминирани от негативна информация родиха тенденцията все повече хора в последните години да изписват като ключови думи за търсене в Google "хумор", "видео" и "сайт".
Дефиницията за хумор в последното десетилетие претърпя радикална промяна заради технологиите, отбелязват авторите от ArticlesBase.com. Сайтовете със забавно съдържание и смешните клипчета в интернет станаха милиони. Това показа (за добро или лошо), че светът иска да се забавлява повече от всякога и се радва, че е намерил начин да го прави навсякъде, по всяко време. Хората искат да разпускат, да се изолират, да не мислят, да се смеят на работа и след работа, когато са тъжни и щастливи. Мрежата най-бързо им дава тази възможност. Затова рекламата в нея навлезе веднага.
В YouTube и останалите сайтове за видео споделяне се появиха множество забавни, чисто рекламни клипчета и филмчета под формата на скрита реклама. Това са "вирусните видеоклипове" на маркетинга. Те служат на идеята да провокират естественото желание на хората да споделят забавните моменти и по този начин да обиколят милиони компютри чрез препредаване и споделяне в социалните мрежи. Каква по-добра безплатна, глобална реклама?!
Един от примертите можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.