Впечатляващ скок на глобалните приходи от дигитална реклама

Впечатляващ скок на глобалните приходи от дигитална реклама

Приходите от дигитална реклама в световен план бележат са скочили почти с 50% през първата половина от 2010 г., спрямо миналата година. Това показва доклада за дигиталния рекламен пазар на компанията за технологично рекламиране Rubicon Project.

Индексът на компанията, Rubicon 20 е изчислен на базата на периода от началото на годината до средата й. Той показва 47% растеж на глобалните рекламни приходи, отбелязва UTalkMarketing.

Специалистите обясняват увеличаването на интереса към дигиталната реклама с разрастването на пазара в Китай и Близкия изток, с разширението на интернет аудиторията извън САЩ и с увеличението на бюджетите за реклама спрямо критичната 2009 г.

Освен това, докладът на Warc International Ad Forecast за 2010/2011 г. прогнозира, че повечето от най-мащабните рекламни пазари в света, а именно Австралия, Бразилия, Канада, Китай, Франция, Германия, Индия, Италия, Япония, Русия, Великобритания и САЩ, ще се завърнат към растеж през 2010 г.

Предвижда се, че телевизията и интернет ще бъдат най-влиятелните медии по отношение на изграждането на марката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ