Във Великобритания отказаха да забранят реклама на "Сони" с плюещо момче


Британският Комитет по рекламните стандарти (Advertising Standards Authority, ASA) не уважи жалбите и не спря реклама на Sony, в която момче-футболист подражава на професионалистите и плюе на терена.

Клипът, създаден от агенция Anomaly, се излъчваше в паузите на мачовете от Световното първенство по футбол в Южна Африка, а след това компанията го пусна в рекламната си кампания в цяла Европа.

Във Великобритания срещу клипа бяха подадени над 60 жалби. В тях се твърдеше, че рекламата е вредна, защото оправдава антисоциалното поведение на плюещото момче. 

От "Сони" отговориха, че са искали да се пошегува с един от най-малко привлекателните аспекти на играта. Обещаха обаче занапред да са по-внимателни с подобни образи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
България е единствената страна в ЕС, която събира за рециклиране толкова устройства, колкото продава на пазара
Защо най-големият производител на течен шоколад поведе война срещу турските продавачи на лешници?
Обирът в Лувъра: Дело на дребни престъпници
Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?