Галерия: Добро лого, лошо лого

Галерия: Добро лого, лошо лого

Макар че се прави за добро, за ново начало, ребрандирането може да бъде и неуспешно.

Това припомня материал в едно от най-известните списания за маркетинг и реклама в света – Advertising Age. Неговите автори представят някои от случаите с всепризнати в маркетинг индустрията лого провали. В тези казуси доброто и разпознаваемо, работещо лого на компанията е било заменено с подобно на него, което впоследствие бива тотално отречено.

Ето и примерите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед
Устойчив комфорт: как GROHE Rapido Heat Recovery сваля енергийните разходи в банята
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Лидерските навици, които карат хората да ви се доверяват
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Четири месеца подред България е страната в ЕС с най-силен спад на промишленото производство