Галерия: Добро лого, лошо лого

Галерия: Добро лого, лошо лого

Макар че се прави за добро, за ново начало, ребрандирането може да бъде и неуспешно.

Това припомня материал в едно от най-известните списания за маркетинг и реклама в света – Advertising Age. Неговите автори представят някои от случаите с всепризнати в маркетинг индустрията лого провали. В тези казуси доброто и разпознаваемо, работещо лого на компанията е било заменено с подобно на него, което впоследствие бива тотално отречено.

Ето и примерите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?