Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Да живеят интернет банерите!
Колкото и странно да ви прозвучи, от известно време в международните среди на маркетинга оживено се коментира въпроса дали банер-рекламата умира.
Напротив! Оказва се, че тя ще живее и дори ще се развива в близките няколко години.
Американско проучване от тази седмица прогнозира, че до 2014 г. онлайн рекламата със заградено пространство с лого и препратка ще бъде почти толкова предпочитана, колкото платеното търсене в интернет, съобщава британският сайт за маркетолози ANewKindOfMarketing.
Въпреки, че свързването на търсените думи в интернет със собствената страница ще продължи да струва повече американски долари, интересът към банерите няма да намалее.
По последни данни, американските рекламодатели през 2010 г. са похарчили 12.37 млрд. долара за платено търсене в интернет и 8.88 млрд. за показните банери. Към 2014 г. се очаква тези разходи да се увеличат до над 18 млрд. долара за търсене и близо 16 млрд. за платени рекламни полета.
Тези резултати са изненадващи за мнозина в активната и развита рекламна индустрия в САЩ и за европейските им колеги, които следят тенденциите. Особено, с оглед на широко разпространеното мнение, че банерът бавно умира като ефективно онлайн средство за реклама.
Причината за скептицизма към банерите се дължи на статистиките за силно намалелите кликвания през тях. Оказва се обаче, че полетата ще продължат да бъдат търсени, предимно защото регистрират присъствие на бранда и визуално напомнят за него.
Възходът на интереса към видеорекламата в интернет показва, че специалистите имат полза да разчитат на дисплейната онлайн реклама. Добър вариант в бъдеще ще стане интерактивната поредица от изображения в банера, която създава впечатлението за бавна прожекция, напомняща кадри на филм.
Въпросът е по-скоро не дали банерът умира, а как ще се адаптира към новите способности на технологиите и дигиталните медии.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.