Дейвид Бекъм в новата реклама на H&M за Super Bоwl


Футболната звезда Дейвид Бекъм е голямото рекламно лице в новия, кратък спот от черно-бели кадри на модната марка H&M. Рекламата с него ще бъде излъчена в най-скъпото през годината рекламно време в американския телевизионен ефир – финалът на футболната лига в САЩ Super Bоwl. Тя ще бъде показана в полувремето на играта, когато представянето на 30-секунден спот по телевизия NBC струва 3,5 млн. долара. Очаква се, че 100 млн. американци в този момент ще са застанали пред малкия екран. Шведската компания представи видеото в мрежата по-рано. Можете да го видите след текста.

Бекъм влиза в ролята на модел на неговата линията мъжко бельо в H&M в рекламата, озвучена от песента на The Animals – “Don’t Let me be Misunderstood”.

Това е първият случай, в който марката модни облекла на достъпни цени H&M инвестира засилено в реклама. Досега маркетингът й се фокусираше върху печатните илюстрации, билбордовете и засиленото онлайн присъствие.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон