Дейвид Бекъм в новата реклама на H&M за Super Bоwl


Футболната звезда Дейвид Бекъм е голямото рекламно лице в новия, кратък спот от черно-бели кадри на модната марка H&M. Рекламата с него ще бъде излъчена в най-скъпото през годината рекламно време в американския телевизионен ефир – финалът на футболната лига в САЩ Super Bоwl. Тя ще бъде показана в полувремето на играта, когато представянето на 30-секунден спот по телевизия NBC струва 3,5 млн. долара. Очаква се, че 100 млн. американци в този момент ще са застанали пред малкия екран. Шведската компания представи видеото в мрежата по-рано. Можете да го видите след текста.

Бекъм влиза в ролята на модел на неговата линията мъжко бельо в H&M в рекламата, озвучена от песента на The Animals – “Don’t Let me be Misunderstood”.

Това е първият случай, в който марката модни облекла на достъпни цени H&M инвестира засилено в реклама. Досега маркетингът й се фокусираше върху печатните илюстрации, билбордовете и засиленото онлайн присъствие.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*