Дейвид Бекъм, Мери Джей Блайдж и Джей Лено рекламират Burger King


За да привлече внимание към новото си меню в САЩ, което според авторите в creativity-online подозрително прилича на това на McDonald's, световната верига за бързо хранене Burger King и агенция Mother стартираха нова кампания с участието на знаменитости.

Три звезди са новите лица на марката – футболистът Дейвид Бекъм, певицата Мери Джей Блайдж и популярният американски ТВ водещ Джей Лено. Тримата са герои в три, различни реклами, чието действие се развива в закусвални на Burger King.

„Кадрите са забавни, но не сме сигурни дали се смеем с тях или на тях. Въпреки това, начинът по който Бекъм казва "smoovee" е достатъчен, за да го гледаш отново и отново. Рекламата с Мери Джей Блайдж беше изтеглена, след като хора се оплакаха, че е расистка и, честно, просто лоша. Певицата тогава каза, че рекламата все още не е готова, но от Burger King заявиха, че все още може да се гледа. Предупреждаваме: Песничката (в нея) се втълпява доста бързо“, пишат още в creativity-online.

Рекламата с Бекъм следва под текста. Тези с Мери Джей Блайдж и Джей Лено можете да видите, като кликнете на връзките върху имената им.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей