Дейвид Бекъм, Мери Джей Блайдж и Джей Лено рекламират Burger King


За да привлече внимание към новото си меню в САЩ, което според авторите в creativity-online подозрително прилича на това на McDonald's, световната верига за бързо хранене Burger King и агенция Mother стартираха нова кампания с участието на знаменитости.

Три звезди са новите лица на марката – футболистът Дейвид Бекъм, певицата Мери Джей Блайдж и популярният американски ТВ водещ Джей Лено. Тримата са герои в три, различни реклами, чието действие се развива в закусвални на Burger King.

„Кадрите са забавни, но не сме сигурни дали се смеем с тях или на тях. Въпреки това, начинът по който Бекъм казва "smoovee" е достатъчен, за да го гледаш отново и отново. Рекламата с Мери Джей Блайдж беше изтеглена, след като хора се оплакаха, че е расистка и, честно, просто лоша. Певицата тогава каза, че рекламата все още не е готова, но от Burger King заявиха, че все още може да се гледа. Предупреждаваме: Песничката (в нея) се втълпява доста бързо“, пишат още в creativity-online.

Рекламата с Бекъм следва под текста. Тези с Мери Джей Блайдж и Джей Лено можете да видите, като кликнете на връзките върху имената им.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
Братя Карни превръщат колиба в империя от пицарии със заем от 600 долара
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Tesla предлага възнаграждение от 1 трилион долара на Мъск. Ще го одобрят ли акционерите?
Израелската армия призовава жителите на град Газа да го напуснат
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.