Дейвид Бекъм, Мери Джей Блайдж и Джей Лено рекламират Burger King

За да привлече внимание към новото си меню в САЩ, което според авторите в creativity-online подозрително прилича на това на McDonald's, световната верига за бързо хранене Burger King и агенция Mother стартираха нова кампания с участието на знаменитости.

Три звезди са новите лица на марката – футболистът Дейвид Бекъм, певицата Мери Джей Блайдж и популярният американски ТВ водещ Джей Лено. Тримата са герои в три, различни реклами, чието действие се развива в закусвални на Burger King.

„Кадрите са забавни, но не сме сигурни дали се смеем с тях или на тях. Въпреки това, начинът по който Бекъм казва "smoovee" е достатъчен, за да го гледаш отново и отново. Рекламата с Мери Джей Блайдж беше изтеглена, след като хора се оплакаха, че е расистка и, честно, просто лоша. Певицата тогава каза, че рекламата все още не е готова, но от Burger King заявиха, че все още може да се гледа. Предупреждаваме: Песничката (в нея) се втълпява доста бързо“, пишат още в creativity-online.

Рекламата с Бекъм следва под текста. Тези с Мери Джей Блайдж и Джей Лено можете да видите, като кликнете на връзките върху имената им.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски е готов за преговори, но отхвърля оттегляне от анексираната от Русия украинска територия
Жителите на Канарските острови, Барселона, Валенсия и Мадрид излязоха на протести срещу туристите
Тръмп след разговора с Путин: Русия и Украйна започват преговори
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 19-ти до 25-ти май
Възходът на дигиталния турист: Как изкуственият интелект и новите навици променят пътуванията?
Никушор Дан: Математикът, който ще решава сложните политически уравнения в Румъния
ЕС одобри новите санкции срещу Русия
Правителството се намеси в транспортната криза в София, отпуска 15 млн. лв. за заплати