Децата на рецесията

Децата на рецесията

Можете да ги наречете „деца на рецесията”. Това са членовете на най-новата работеща класа 2011-2012.

Те са тези, които се трудят в нашата рекламна агенция, прекрачили са прага й в последната година и това е първото им работно място.

Родени са в рецесията на ранните 90 години на 20 век. Младежи са. Сега навлизат като работна сила, след като се прекарали последните години в университета, учейки във време, в което икономическият климат е бил много лош.

Във връзка с тях има и бележка под линия. Виждаме прогрес в качеството на младите ни професионалисти. Това не е група, готова да стои на заден план и покорно да слуша и учи. Това е талантлива, динамична общност на най-новото трудоспособно поколение, която предиждам, че ще оформи начина, по който работим и въздействаме. Същевременно те ще поставят предизвикателства за управлението на работната среда.

Тук следват 5 наблюдения за тази генерация, наред с някои разсъждения, свързани с това как могат рекламните агенции да я управляват, поставена сред останалите служители на всички други възрасти.

Лоялността пак е на мода

Всеки от тези млади хора е наясно, че стотици кандидати са се състезавали за неговото място. Той е готов в настоящите икономически условия да се отдаде на изграждането на дългосрочна кариера. Въпреки това има нужда от причина да остане. Знае, че предлага определени умения, базирани на израстването му в дигиталния свят и иска да бъде сигурен, че тези способности са забелязани и оценени.

Ангажирането е приоритет

Нуждата уменията му да са от значение го води до желанието да иска да се ангажира с клиентите – дори с тези извън агенцията, което е още по-важно. Тези младежи уважават йерархията, но не искат да се различават. Лидерите на всяка агенция трябва да разчитат на това обстоятелство, на обучението, влизането в ролята на ментор и отглеждането на такива умения. Освен това трябва да са стимулирани и задвижвани и традиционните им способности, необходими за успеха.

Бъдете нащрек за "шорткът"

Без съмнение, различните поколения на работното място са свързани по различен начин. Новата група идва от епохата, в която за секунди може да разбира отговорите онлайн. На нея й липсва търпението, което понякога се изисква, за да се навигират процесите и системите в работата. Тази група е по-просветена от предишната вълна. Виждаме ги как неволно надхитряват мениджъри, за да свършат нещата по-бързо. Затова потенциалът за сблъцъи, който възниква от тях, е по-голям от всякога.

Отделете време за общуването лице в лице

Има причина за определянето на термина "generation gap" (различния между поколенията, празнина). До голяма степен тя е свързана с тенденцията за масова комуникация. Някои хора са пристрастени към изпращането на имейли или съобщения. Други - към комуникацията във Facebook. Но трябва да се върнем към работата и общуването лице в лице. Споделен смисъл се създава в контекста, тона и езика на тялото, а никой от тях не се възпроизвежда чрез клавиатурата.

Използвайте ефекта на кафенето

Тези млади служители (маркетолози или други) са свикнали  да се срещат в открити пространства с електронните си устройства под ръка, за да си сътрудничат. Както много агенции, ние пренаредихме физическото пространство на офиса ни, събаряйки стени, прегради и изолирани кабини, за да стимулираме този тип споделяне на идеи. Направете го и вие, ако не сте го сторили и работите с множество изолиращи прегради. Този начин за работа в пространството в хоризонтална насока стимулира таланта на всички равнища и дава гласност на големи идеи много по-бързо.

Има огромен потенциал в събирането на отчаяните поколения заедно под покрива на една агенция. Успешният изход обаче налага нов стил на лидерство и управление.

Освен това трябва да осигурим вид обучение, което не просто информира и образова, но създава навици. Независимо дали чрез формални инструкции по време на работа, трябва да помогнам на това Google поколение, свикнало да се плъзга по повърхността и да се развихря, за да копае по-надълбоко. И не можем да им позволим да избягат от учителските моменти.

Също както агенциите съчетават нови инструменти в изготвянето на маркетинг микса, така трябва да съчетаваме новия талант в мислено преобразена среда. Като бранш, който обикновено стои на върха на вълната, в маркетинга можем да покажем как да извлечем най-добрата прогресия от настъпилата рецесия.

Бет Ан Каминкоу разсъждава по темата в сайта на AdvertisingAge

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ