Децата на рецесията

Децата на рецесията

Можете да ги наречете „деца на рецесията”. Това са членовете на най-новата работеща класа 2011-2012.

Те са тези, които се трудят в нашата рекламна агенция, прекрачили са прага й в последната година и това е първото им работно място.

Родени са в рецесията на ранните 90 години на 20 век. Младежи са. Сега навлизат като работна сила, след като се прекарали последните години в университета, учейки във време, в което икономическият климат е бил много лош.

Във връзка с тях има и бележка под линия. Виждаме прогрес в качеството на младите ни професионалисти. Това не е група, готова да стои на заден план и покорно да слуша и учи. Това е талантлива, динамична общност на най-новото трудоспособно поколение, която предиждам, че ще оформи начина, по който работим и въздействаме. Същевременно те ще поставят предизвикателства за управлението на работната среда.

Тук следват 5 наблюдения за тази генерация, наред с някои разсъждения, свързани с това как могат рекламните агенции да я управляват, поставена сред останалите служители на всички други възрасти.

Лоялността пак е на мода

Всеки от тези млади хора е наясно, че стотици кандидати са се състезавали за неговото място. Той е готов в настоящите икономически условия да се отдаде на изграждането на дългосрочна кариера. Въпреки това има нужда от причина да остане. Знае, че предлага определени умения, базирани на израстването му в дигиталния свят и иска да бъде сигурен, че тези способности са забелязани и оценени.

Ангажирането е приоритет

Нуждата уменията му да са от значение го води до желанието да иска да се ангажира с клиентите – дори с тези извън агенцията, което е още по-важно. Тези младежи уважават йерархията, но не искат да се различават. Лидерите на всяка агенция трябва да разчитат на това обстоятелство, на обучението, влизането в ролята на ментор и отглеждането на такива умения. Освен това трябва да са стимулирани и задвижвани и традиционните им способности, необходими за успеха.

Бъдете нащрек за "шорткът"

Без съмнение, различните поколения на работното място са свързани по различен начин. Новата група идва от епохата, в която за секунди може да разбира отговорите онлайн. На нея й липсва търпението, което понякога се изисква, за да се навигират процесите и системите в работата. Тази група е по-просветена от предишната вълна. Виждаме ги как неволно надхитряват мениджъри, за да свършат нещата по-бързо. Затова потенциалът за сблъцъи, който възниква от тях, е по-голям от всякога.

Отделете време за общуването лице в лице

Има причина за определянето на термина "generation gap" (различния между поколенията, празнина). До голяма степен тя е свързана с тенденцията за масова комуникация. Някои хора са пристрастени към изпращането на имейли или съобщения. Други - към комуникацията във Facebook. Но трябва да се върнем към работата и общуването лице в лице. Споделен смисъл се създава в контекста, тона и езика на тялото, а никой от тях не се възпроизвежда чрез клавиатурата.

Използвайте ефекта на кафенето

Тези млади служители (маркетолози или други) са свикнали  да се срещат в открити пространства с електронните си устройства под ръка, за да си сътрудничат. Както много агенции, ние пренаредихме физическото пространство на офиса ни, събаряйки стени, прегради и изолирани кабини, за да стимулираме този тип споделяне на идеи. Направете го и вие, ако не сте го сторили и работите с множество изолиращи прегради. Този начин за работа в пространството в хоризонтална насока стимулира таланта на всички равнища и дава гласност на големи идеи много по-бързо.

Има огромен потенциал в събирането на отчаяните поколения заедно под покрива на една агенция. Успешният изход обаче налага нов стил на лидерство и управление.

Освен това трябва да осигурим вид обучение, което не просто информира и образова, но създава навици. Независимо дали чрез формални инструкции по време на работа, трябва да помогнам на това Google поколение, свикнало да се плъзга по повърхността и да се развихря, за да копае по-надълбоко. И не можем да им позволим да избягат от учителските моменти.

Също както агенциите съчетават нови инструменти в изготвянето на маркетинг микса, така трябва да съчетаваме новия талант в мислено преобразена среда. Като бранш, който обикновено стои на върха на вълната, в маркетинга можем да покажем как да извлечем най-добрата прогресия от настъпилата рецесия.

Бет Ан Каминкоу разсъждава по темата в сайта на AdvertisingAge

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол, за да наложи санкции
На днешната дата, 14 септември. Кръстовден
Археолози се борят да спасят артефакти от Газа, застрашени от израелски атаки
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Джо Байдън изпитва проблеми с набирането на средства за президентската си библиотека
Аржентина заплаши с мерки срещу добива на петрол на Фолклeндските острови от израелска компания
Как да се откроите в препълнените пощенски кутии на клиента?
ИПИ: 10% от зрелостниците с резултат под "среден 3" на матурата по български и литература