Джон Джеймисън спасява града и уискито


„Когато големият огън през 1789-а достига спиртната му фабрика, Джон Джеймисън измисля гениален план. Но просто няма време за него. Затова измисля друг, по-малко гениален план…”

С тези думи започва последната, впечатляваща реклама с филмов сюжет на марката ирландско уиски Jameson.

Клипът е със заглавие Огънят, а сюжетът акцентира върху ирландското наследство на Jameson, отбелязват авторите в online.wsj.com. Всъщност историята с пожара е измислена. Джон Джеймсън, шотландец по рождение, наистина съществува, но никога не му се е налагало да се бори с опустошителни пламъци. Героят му е създаден, за да напомни на по-младите, че от Jameson предлагат напитка с традиции и обичат самоиронията и чувството за хумор.

Филмчето е дело на криейтив агенция TBWA\Chiat\Day, Ню Йорк. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как се променят правилата за платеното паркиране в София?
Борисов: Нито Борисов, нито Пеевски може да си позволи да купува рафинерията
Как ще се променят доходите ви след осигурителните промени през 2026 г.?
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Шокиращи цени на месото отказват от щандовете и от гиросите купувачите в Гърция
Парлментът отхвърли ветото на президента върху промените, свързани с особения управител в "Лукойл"
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025