Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Джон Джеймисън спасява града и уискито
„Когато големият огън през 1789-а достига спиртната му фабрика, Джон Джеймисън измисля гениален план. Но просто няма време за него. Затова измисля друг, по-малко гениален план…”
С тези думи започва последната, впечатляваща реклама с филмов сюжет на марката ирландско уиски Jameson.
Клипът е със заглавие Огънят, а сюжетът акцентира върху ирландското наследство на Jameson, отбелязват авторите в online.wsj.com. Всъщност историята с пожара е измислена. Джон Джеймсън, шотландец по рождение, наистина съществува, но никога не му се е налагало да се бори с опустошителни пламъци. Героят му е създаден, за да напомни на по-младите, че от Jameson предлагат напитка с традиции и обичат самоиронията и чувството за хумор.
Филмчето е дело на криейтив агенция TBWA\Chiat\Day, Ню Йорк. Можете да го видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.