Джон Джеймисън спасява града и уискито


„Когато големият огън през 1789-а достига спиртната му фабрика, Джон Джеймисън измисля гениален план. Но просто няма време за него. Затова измисля друг, по-малко гениален план…”

С тези думи започва последната, впечатляваща реклама с филмов сюжет на марката ирландско уиски Jameson.

Клипът е със заглавие Огънят, а сюжетът акцентира върху ирландското наследство на Jameson, отбелязват авторите в online.wsj.com. Всъщност историята с пожара е измислена. Джон Джеймсън, шотландец по рождение, наистина съществува, но никога не му се е налагало да се бори с опустошителни пламъци. Героят му е създаден, за да напомни на по-младите, че от Jameson предлагат напитка с традиции и обичат самоиронията и чувството за хумор.

Филмчето е дело на криейтив агенция TBWA\Chiat\Day, Ню Йорк. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
20 признака, че не сте случили на шеф – Част 2
Италия разкри програмирано остаряване на смартфоните. Наказа с глоби за милиони два гиганта
5 алтернативи на триенето на приятел във Facebook
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Немски съд не разреши да се разкрие колко струва пикник на Меркел и Буш
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?