Джон Джеймисън спасява града и уискито


„Когато големият огън през 1789-а достига спиртната му фабрика, Джон Джеймисън измисля гениален план. Но просто няма време за него. Затова измисля друг, по-малко гениален план…”

С тези думи започва последната, впечатляваща реклама с филмов сюжет на марката ирландско уиски Jameson.

Клипът е със заглавие Огънят, а сюжетът акцентира върху ирландското наследство на Jameson, отбелязват авторите в online.wsj.com. Всъщност историята с пожара е измислена. Джон Джеймсън, шотландец по рождение, наистина съществува, но никога не му се е налагало да се бори с опустошителни пламъци. Героят му е създаден, за да напомни на по-младите, че от Jameson предлагат напитка с традиции и обичат самоиронията и чувството за хумор.

Филмчето е дело на криейтив агенция TBWA\Chiat\Day, Ню Йорк. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Китай откри най-високия мост в света – 625 м над река Бейпан
Златото достигна нов рекорд поради по-слабия долар и риска от спиране на работата на правителството на САЩ
Песков: Идната седмица Путин ще направи "доста важно изявление"
Проевропейската партия на президента Мая Санду печели изборите в Молдова
Периодичното гладуване има 2 основни предимства за хората, страдащи от затлъстяване
Испания отменя учебни занятия заради бурята „Габриел“