Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Дигиталната среда поставя нови предизвикателства пред маркетинг директора
По-голямата част от световните топ експерти по маркетинг споделят мнението, че е на лице съществена промяна в подхода в общуването с клиентите, но и също така поставя въпрос за това дали техните организации са подготвени да посрещнат тази промяна, пише CNET.
Качествено се изменя средата, в която те трябва да работят и в ежедневието им се появяват нови предизвикателства, рожби на дигиталната епоха.
Това личи от глобално проучване на IBM, проведено сред повече от 1700 маркетинг директора от 64 държави и 19 бизнес сектора.
Проучването показва, че начините за измерване и оценяване на работата на маркетинг инвестицията се променят. Почти две трети от лидерите смятат, че възвръщаемостта от маркетинг инвестицията ще бъде основната измерителна единица за ефективността на маркетинга до 2015 г. Но дори сред най-успешните предприятия, повечето маркетинг лидери се смятат за безкрайно неподготвени да предоставят твърди цифри.
Недостатъчна обаче е ангажираността на маркетинговите специалисти със социалните мрежи. Докато 82 процента от маркетинг мениджърите казват, че планират да увеличат употребата на социалните медии в следващите 3 до 5 години, само 26 процента от тях в момента следят блогове, 42 процента проследяват ревюта от трети страни и 48 процента следят потребителски ревюта, за да си помогнат в построяването на своите маркетинг стратегии.
Днес маркетинг директорът трябва да се справя с много повече и разнообразна като източници информация. За да посрещнат тези нови предизвикателства, маркетинг директорите трябва да увеличат своите собствени дигитални, технологични и финансови умения, посочва докладът. Но много от тях изглеждат резервирани в това отношение. Запитани кои лични качества трябва да развиват в следващите 3 до 5 години, само 28 процента посочват технологична компетентност, 25 процента казват опит в социалните медии и 16 процента посочват финансовата прозорливост.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.