Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Добри тактики за дигиталния маркетинг
Потребителите асоциират онлайн пазаруването с отстъпки. Всеки ден възникват нови начини да се избира и купува онлайн. Социалните игри, сайтовете със сравнения на цените и груповото пазаруване промениха завинаги начина, по който хората купуват в мрежата.
Три са ключовите средства за въздействие, които се развиват в интернет понастоящем и имат отношение към маркетинга, посочват авторите в UTalkMarketing. Ето кои са те:
1. Мобилните приложения. Смартфон приложенията за пазаруване като Shopsavvy във Великобритания все повече заличават границите между онлайн и реалното купуване. В много от технологично развитите държави е обичайно пестеливите клиенти да посетят магазина, да "сканират" стоката и да си я купят онлайн. Книгите и музиката се отнасят с особена сила за тази тенденция и тя се засилва.
Потребителите чувстват силна връзка с пазаруването в магазините на търговските улици. Въпросът за продавачите е как да бъде постигнат баланс между онлайн и офлайн продажбите на дребно. Приложенията за сканиране на баркодове чрез смартфона и приложенията за пазаруване са отдавна в Европа и ще останат за дълго.
2. Персонализация. Няма съмнение, че умната употреба на потребителските данни даде мощен тласък на онлайн продажбите. Всички марки – от супермаркетите като Tesco до автомобилните компании – подкрепят профилирането на потребителите, за да им предложат по-подходящи и съблазнителни оферти. Към днешната дата това таргетиране е в най-голяма степен провеждано онлайн. На продавачите обаче все още им липсва подход, с който да приложат тази информация към реалния свят. В крайна сметка правилната употреба на данните за клиентите определя доколко ще се засили тяхната преданост към марката.
На някои места дигиталните екрани се инсталират заради възможността им бързо да обновяват офертите в различните точки на големите магазини, за да отразяват местните събития и промените във времето или да отчитат различната демография на клиентите, които влизат в магазина. Специалистите обаче не смятат, че чрез тези екрани се случва истинска персонализация на маркетинг съобщението.
3. Добавена реалност от екрана на смартфона (Augmented reality или AR).Иновативните възможности за покупки на дребно вътре в магазина имат полза от тях. Експертите смятат, че е полезно за моловете например да въвеждат тази възможност и да я промотират с помощта на известни лица и знаменитости, които да обясняват как се използва тя.
С последния напредък в технологиите все повече потребители се запознават с дигиталните инструменти на продавачите, включително тези технологии, в които се използва GPS и добавената реалност от екрана на смартфона - AR.
AR се случва когато данните/изображението заснето с камерата на дадено място от реалния свят, са обогатени с допълнителна компютърна информация, която е полезна или любопитна за човека.
Все още има някои технологични бариери в Европа, заради които тази възможност на приложенията се бави и не навлиза в мейнстрийм употреба. Междувременно в САЩ и азиатските нации дигиталните екрани започват да се използват по повече иновативни начини, с които се привличат клиенти. А в Русия Topshop създаде виртуална съблекалня, която позволява на хората да изпробват дрехи само като ги вдигнат пред дигиталния екран с технология Wii Kinect.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.