Доволните рекламират Levi’s


„Когато фабриките за стомана в Брадок, Пенсилвания, затварят врати, те оставят застаряващо население, живеещо в почти апокалиптични условия. Сега идва поколение от пионери, чиято мисия е да създаде нов американски регион от пепелта на оживения в миналото град.” Това е послание в поредица рекламни филми на Levi’s.

Кампания от кратки документални ленти разказва как модната компания е подпомогнала и съживила обезлюдяващия се, беден град. В тях някои от жителите на градчето Брадок в САЩ получиха своите 15 минути слава.

Филмите показват неподправените образи на щастливите, доволни граждани, които разказват колко забравен и опустял е бил градът им преди компанията да инвестира в местния обществен център, библиотеката и фермата в града.

Брадок е един от градовете в Западна Америка, които пострадаха от деиндустриализацията в кризата.

Петте документални откъса се разпространяват онлайн. Те са дело на агенция Wieden & Kennedy Entertainment Portland. Първият от тях можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Полша свали руски дронове, нарушили въздушното ѝ пространство
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Най-старият хотел в света: 1300 години история и гостоприемство
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Времето: Септемврийско слънце с летни температури
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"