Доволните рекламират Levi’s

„Когато фабриките за стомана в Брадок, Пенсилвания, затварят врати, те оставят застаряващо население, живеещо в почти апокалиптични условия. Сега идва поколение от пионери, чиято мисия е да създаде нов американски регион от пепелта на оживения в миналото град.” Това е послание в поредица рекламни филми на Levi’s.

Кампания от кратки документални ленти разказва как модната компания е подпомогнала и съживила обезлюдяващия се, беден град. В тях някои от жителите на градчето Брадок в САЩ получиха своите 15 минути слава.

Филмите показват неподправените образи на щастливите, доволни граждани, които разказват колко забравен и опустял е бил градът им преди компанията да инвестира в местния обществен център, библиотеката и фермата в града.

Брадок е един от градовете в Западна Америка, които пострадаха от деиндустриализацията в кризата.

Петте документални откъса се разпространяват онлайн. Те са дело на агенция Wieden & Kennedy Entertainment Portland. Първият от тях можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Историческият център на Истанбул се превръща в пешеходна зона
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите