Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Доволните рекламират Levi’s
„Когато фабриките за стомана в Брадок, Пенсилвания, затварят врати, те оставят застаряващо население, живеещо в почти апокалиптични условия. Сега идва поколение от пионери, чиято мисия е да създаде нов американски регион от пепелта на оживения в миналото град.” Това е послание в поредица рекламни филми на Levi’s.
Кампания от кратки документални ленти разказва как модната компания е подпомогнала и съживила обезлюдяващия се, беден град. В тях някои от жителите на градчето Брадок в САЩ получиха своите 15 минути слава.
Филмите показват неподправените образи на щастливите, доволни граждани, които разказват колко забравен и опустял е бил градът им преди компанията да инвестира в местния обществен център, библиотеката и фермата в града.
Брадок е един от градовете в Западна Америка, които пострадаха от деиндустриализацията в кризата.
Петте документални откъса се разпространяват онлайн. Те са дело на агенция Wieden & Kennedy Entertainment Portland. Първият от тях можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.