Доволните рекламират Levi’s

„Когато фабриките за стомана в Брадок, Пенсилвания, затварят врати, те оставят застаряващо население, живеещо в почти апокалиптични условия. Сега идва поколение от пионери, чиято мисия е да създаде нов американски регион от пепелта на оживения в миналото град.” Това е послание в поредица рекламни филми на Levi’s.

Кампания от кратки документални ленти разказва как модната компания е подпомогнала и съживила обезлюдяващия се, беден град. В тях някои от жителите на градчето Брадок в САЩ получиха своите 15 минути слава.

Филмите показват неподправените образи на щастливите, доволни граждани, които разказват колко забравен и опустял е бил градът им преди компанията да инвестира в местния обществен център, библиотеката и фермата в града.

Брадок е един от градовете в Западна Америка, които пострадаха от деиндустриализацията в кризата.

Петте документални откъса се разпространяват онлайн. Те са дело на агенция Wieden & Kennedy Entertainment Portland. Първият от тях можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас