Домът оживява в застрахователна реклама на John Lewis

Британският бранд John Lewis, известен с рекламите си за милиони, представи нов спот на застрахователната си услуга.

Видеото показва как всяка малка вещ у дома оживява, заради емоционалното значение, което тя има за собствениците й – семейство с хубава къща с градина. Кадрите са озвучени от песента на Fleetwood Mac "Don’t Stop", изпълнена като кавър от Нина Несбит.

"Рекламата се върти около дребните материални неща – предметите, които имаме в дома си и може би не оценяваме всеки ден, но без които не бихме били себе си, както и около сантименталните вещи. Общата нишка, която свързва всички тях, е, че всичко е от значение. (…) Използвайки стоп-кадър анимация следваме историята на цялото съдържание на семейна къща, която оживява по начини, които отразяват личността и характера на семейството. (…) С новото ни позициониране целим да променим пейзажа на застрахователния пазар (във Великобритания) с една по-емоционална история", посочват от компанията.

Ето го и резултата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Срещата между Тръмп и Путин приключи. Ще има ли сделка?
Мелания Тръмп изпрати писмо до Путин за отвлечените деца от Украйна
От Брюксел: Русия не може да наложи вето върху пътя на Украйна към ЕС и НАТО
Тръмп е информирал по телефона Зеленски и лидери от НАТО за срещата си с Путин в Аляска
Срещнаха се: Тръмп и Путин дадоха начало на разговорите в Аляска (СНИМКИ)
Президентът на Украйна ще се срещне с Доналд Тръмп на 18 август
Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност