Домът оживява в застрахователна реклама на John Lewis

Британският бранд John Lewis, известен с рекламите си за милиони, представи нов спот на застрахователната си услуга.

Видеото показва как всяка малка вещ у дома оживява, заради емоционалното значение, което тя има за собствениците й – семейство с хубава къща с градина. Кадрите са озвучени от песента на Fleetwood Mac "Don’t Stop", изпълнена като кавър от Нина Несбит.

"Рекламата се върти около дребните материални неща – предметите, които имаме в дома си и може би не оценяваме всеки ден, но без които не бихме били себе си, както и около сантименталните вещи. Общата нишка, която свързва всички тях, е, че всичко е от значение. (…) Използвайки стоп-кадър анимация следваме историята на цялото съдържание на семейна къща, която оживява по начини, които отразяват личността и характера на семейството. (…) С новото ни позициониране целим да променим пейзажа на застрахователния пазар (във Великобритания) с една по-емоционална история", посочват от компанията.

Ето го и резултата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Първите глътки свобода: Как Кока-Кола проби Желязната завеса през България?
На днешната дата, 21 май. Свети Свети Константин и Елена. Рождениците днес
Тръмп обяви изграждането в САЩ на щит за противоракетна отбрана "Златен купол"
Борисов поискал от Ердоган да прекрати договора с Боташ
Министерството на здравеопазването на САЩ отряза Харвард с 60 млн. за антисемитизъм
Жителите на Канарските острови, Барселона, Валенсия и Мадрид излязоха на протести срещу туристите
Времето: До обяд слънце, следобед - дъжд
Възходът на дигиталния турист: Как изкуственият интелект и новите навици променят пътуванията?