Домът оживява в застрахователна реклама на John Lewis


Британският бранд John Lewis, известен с рекламите си за милиони, представи нов спот на застрахователната си услуга.

Видеото показва как всяка малка вещ у дома оживява, заради емоционалното значение, което тя има за собствениците й – семейство с хубава къща с градина. Кадрите са озвучени от песента на Fleetwood Mac "Don’t Stop", изпълнена като кавър от Нина Несбит.

"Рекламата се върти около дребните материални неща – предметите, които имаме в дома си и може би не оценяваме всеки ден, но без които не бихме били себе си, както и около сантименталните вещи. Общата нишка, която свързва всички тях, е, че всичко е от значение. (…) Използвайки стоп-кадър анимация следваме историята на цялото съдържание на семейна къща, която оживява по начини, които отразяват личността и характера на семейството. (…) С новото ни позициониране целим да променим пейзажа на застрахователния пазар (във Великобритания) с една по-емоционална история", посочват от компанията.

Ето го и резултата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
Тръмп започна акция срещу имигранти в американския щат Масачузетс
България и НАТО провеждат международно учение за управление при извънредни ситуации