Европейски фестивал обяви DDB за рекламна мрежа на 2013 г.

Европейски фестивал обяви DDB за рекламна мрежа на 2013 г.

Европейски фестивал обяви DDB за рекламна мрежа на 2013 г.

Групата от рекламни агенции DDB грабна тазгодишната голяма награда на европейския фестивал за креативни комуникации Eurobest Festival of Creativity. Тя беше обявена за рекламна мрежа на 2013 г. на церемония в португалската столица Лисабон.

Общо DDB отнесе 5 златни, 19 сребърни, 24 бронзови награди и 27 отличия за финалист. Годишният фестивал я обявява за рекламна мрежа на годината за четвърти път от 2009 г. насам – предишните три пъти бяха през 2009, 2010 и 2011 г. "Особено съм горд от екипите на DDB Париж, adam&eveDDB в Лондон, DDB & Tribal и RAPP в Амстердам, DDB Копенхаген“, коментира Пиетро Трамонтин - главен изпълнителен директор на DDB за Европа, Близкия изток и Африка.

Европейският фестивал на креативността Eurobest стартира първото си издание през 1988 г. Рекламните агенции в него се състезават за наградите му в категориите Филми, Печат, Радио, Майсторство, Интерактивност, Медии, Директни кампании, Промо и активиране, Дизайн, Пиар, Интегрирани кампании, Мобилни кампании и Брандирано съдържание и забавление. На фестивала са присъствали повече от 1800 представители на рекламния бранш. Предишните му издания бяха организирани в Амстердам и Хамбург.

Рекламната мрежа от агенции DDB Worldwide е една от най-големите и най-награждавани в света. През 2012 г. DDB беше обявена за рекламна мрежа на годината от Campaign, както и за агенция на годината и дигитална агенция на годината от списание Strategy. През тази година тя грабна 93 от Лъвовете на Международния рекламен фестивал в Кан – рекорд за една рекламна мрежа, невиждан досега. Сред клиентите й се включват Volkswagen, McDonald's, Unilever, Mars, Johnson & Johnson и Exxon Mobil.

Създадена през 1949 г., DDB е част от Omnicom Group (NYSE) и се състои от над 200 офиса в повече от 90 държави, с флагман в Ню Йорк.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ