Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Една от най-въздействащите реклами на годината
Това видео, изготвено за японския автомобилен производител Mazda, бе определено от YouTube и представители на световноизвестния конгрес за мотивационни речи TED, като една от най-ефективните реклами на 2012 г.
Кадрите разказват история. В центъра им стои японски служител, който работи за завода на Mazda в град Хирошима. Той говори за работата си и за това как градът му се е възстановил след ужаса на Втората световна война.
Рекламата доказва, че когато се разказва истински силна история, вниманието на аудиторията може да се задържи. В повечето случаи хората гледат видеото докрай, въпреки че е дълго над минута и половина. Това коментират маркетинг наблюдателите в Business Insider. Освен това кампанията потвърждава, че рекламните идеи са способни да променят и възприятието на компанията за самата нея и за социалния смисъл на бизнеса й.
Измервания показват, че 94% от зрителите не са се усъмнили, че рекламата е автентична. 72% са си помислили, че гледаното дотук променя към положително представата им за бранда. По кампанията са работили екип на Cosmos, агенция JWT Германия и екип на Mazda Европа. Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.