Една от най-въздействащите реклами на годината


Това видео, изготвено за японския автомобилен производител Mazda, бе определено от YouTube и представители на световноизвестния конгрес за мотивационни речи TED, като една от най-ефективните реклами на 2012 г.

Кадрите разказват история. В центъра им стои японски служител, който работи за завода на Mazda в град Хирошима. Той говори за работата си и за това как градът му се е възстановил след ужаса на Втората световна война.

Рекламата доказва, че когато се разказва истински силна история, вниманието на аудиторията може да се задържи. В повечето случаи хората гледат видеото докрай, въпреки че е дълго над минута и половина. Това коментират маркетинг наблюдателите в Business Insider. Освен това кампанията потвърждава, че рекламните идеи са способни да променят и възприятието на компанията за самата нея и за социалния смисъл на бизнеса й.

Измервания показват, че 94% от зрителите не са се усъмнили, че рекламата е автентична. 72% са си помислили, че гледаното дотук променя към положително представата им за бранда. По кампанията са работили екип на Cosmos, агенция JWT Германия и екип на Mazda Европа. Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

El Pais: ЕС нарича срещата Тръмп - Путин в Будапеща „политически кошмар“
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
Нобелов лауреат по физика, с важен принос в науката на XX в., почина на 103 години
Президентът на Унгария пристига на официално посещение у нас
Важни решения по пътя към успеха
На днешната дата, 19 октомври. Ден на българския лекар
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Продажбата вече не е достатъчна - време е да се предизвикат емоции