Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Една от най-красивите реклами на 2012 г.
Умело изработена. Приказна. Това е рекламата на Cartier от 2012 г., която международните маркетинг наблюдатели единодушно определят като една от най-красивите творби на годината.
Видеото е триумф на компютърната графика. В него се забелязва впечатляващо внимание към детайла. Историята е епична. Главен герой в нея е леопардът на Cartier. Той оживява в бижутерския магазин, за да поеме по неочакван път в приключение, което започва от снежния Санкт Петербург. Преминава през Китай, където се запознава със златен дракон. Пристига в индийски дворец на гърба на гигантски слон, отрупан с бижута. След това скача върху крилете на летяща машина от 19 век, която е точна реплика на самолета на бразилския пионер в авиацията Алберто Сантос-Дюмон. Накрая се озовава в Париж – рожденото място на 165-годишната бижутерска марка Cartier. Там среща супермодела Шалом Харлоу в двореца „Гран Пале”.
Този 3-минутен рекламен филм е режисиран от Бруно Авейлан. Две години са били необходими, за да бъде създаден този шедьовър. Бюджетът му надхвърля 5 милиона долара. „Искахме филм, който с гордост бихме показали на Стивън Спилбърг”, коментира изпълнителният директор на Cartier за Великобритания Арно М. Бамбергер.
Насладете се.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.