Една стопляща сърцата социална кампания

Една стопляща сърцата социална кампания

Вълната отново е на мода, а плетивата са задължителен елемент от актуалния гардероб – с това симпатично намигване към модните трендове, група бразилски специалисти по криейтив огранизираха социална кампания под надслов „Дари топла дреха”. Посланието приканва хората да се сещат по-често за бедните и да даряват топлина на тези, които се нуждаят от нея. „Зимата може и да е свършила, но на тези, които живеят на улицата, все така им е студено”, казват авторите на кампанията, цитирани от Adweek.  

Необичайният, но и набиващ се на очи проект включва обличането на разположени на различни места в оживени градски части пътни знаци и изрисувани човечета върху тях с топли шалове, шапки, пуловери.

До момента авторите на кампанията са „облекли” девет пътни знака в Сао Пауло и планират да добавят още 10 до края на годината.

Вижте част от проекта.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.
На днешната дата, 16 декември. Рождениците днес
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven