Една сълза за цената на автомобилната застраховка


Двама съпрузи, седнали на пейка, съзерцават морето.

Празнота. Мълчание. Тъга. Бавно се приближава пощальонът. Той им носи сметката за застраховката на колата. След него се движи духов оркестър за погребения. 

Вашата застраховка заслужава ли си драмата?

Това пита в оригиналната си реклама с майсторска режисура гръцкият застраховател Anytime Insurance. Компанията популяризира предложението си за 45% по-евтина автомобилна застраховка с поръчка в интернет.

Рекламата й е озвучена от впечатляващото изпълнение на „Едерлези”. Филмът е идея и изпълнение на гръцката криейтив агенция Bold Ogilvy, Атина.

Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
Слънце и високи температури в края на уикенда
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Останете близо до потенциалните клиенти въпреки тенденцията за дигитален детокс
Плаващо устройство превръща дъждовните капки в електричество
Зеленски обяви смени в ръководствата на ключови енергийни компании