Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Едно мобилно приложение, което набира световна сила
6 милиона прегледа на видеоклипове всеки ден. На толкова се радва Snapchat - едно от мобилните приложения с нарастваща популярност. Платформата набира сила и настига най-голямата социална мрежа Facebook, която има 8 млн. прегледа на видеоклипове дневно, посочва в раздела си за маркетинг сайтът Business Insider.
Броят на видео прегледите в Snapchat се е утроил от месец май 2015 г. насам, според материал на "Файненшъл таймс". Това, което прави приложението дори още по-впечатляващо и го поставя в полезрението на дигиталните маркетолози, е че то привлича около 100 млн. ежедневно активни потребители. За сравнение, Facebook е притегалтелна сила за 1 млрд. Но данните на Facebook се отнасят за хора, които влизат в сайта както чрез мобилните си устройства - телефони, таблети, така и чрез лаптопите, настолните компютри. Докато Sanpchat се използва само от мобилни устройства.
Ръстът на видео прегледите в Snapchat подсказва, че потребителите му са силно ангажирани с видеосъдържанието. Това прави Snapchat атрактивна платформа за рекламодателите. Особеност на приложението е, че в него се осъществява комуникация на изчезващи съобщения - те се задържат временно и се изтриват. Рекламите също изчезват. И въпреки това, публиката е голяма. Марките не се отказват да се представят пред нея. През август 2015 г. сайтът Digiday съобщи, че рекламодатели са били таксувани от технологията за техни реклами, които се появявали за по-малко от 1 секунда. Facebook, от своя страна, брои един клип като видян, ако е бил гледан за най-малко 3 секудни. Въпреки че и тази социална мрежа таксува рекламодателите за видео реклама, която просто е попаднала в полезрението на определен брой потребители, независимо дали е била прегледана и осмислена.
Онлайн видеото е най-бързо растящият сегмент в дигиталния рекламен сектор. Само за САЩ се очаква то да отбележи ръст от 33,8% тази година спрямо миналата. Това прогниза eMarketer. Ако това стане, то би достигнало до стойност от 7,7 млрд. долара. До 2019 г. се очаква американските рекламодатели да харчат 14,4 млрд. долара за онлайн видео реклами.
Snapchat е на път това тримесечие да събере 100 млн. долара приходи, според "Файненшъл таймс". Компанията откри в началото на месеца първия си офис в Европа. Той се намира в Лондон. Все още се набират служители.
Приложението Snapchat е платформа за размяна на видео съобщения, създадена от Евън Спийгъл, Боби Мърфи и Реджи Браун, докато тримата са студенти в Станфордския университет в САЩ. Използвайки приложението, потребителите могат да правят снимки, да записват видеоклипове, да добавят текст и картинки и да изпращат това на списък от получатели. Изпращаните от тях снимки и клипове са наричани "Snaps". Хората избират времеви лимит колко дълго получателите могат да видят това, което са им изпратили. През септември 2015 г. средното време за един "Snap" е варирало между 1 и 10 секунди. След това Snapchat изтрива съобщенията от базата данни на сървиерите си. Или поне така твърди.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.