Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама за края на света
Всеки по своему се подготвя, мисли и говори за прогнозата за края на света на 21 декември. Рекламистите обичат да се шегуват. Краят на света все пак си е важно събитие, коментират с намигване руските автори в Adme.ru. Има много да се свърши преди него. Трябва да сме подготвени, гласи и забавно послание на билборд на Avon, поставен в Русия. На него пише „Краят на света, а ти не си се разкрасила?”.
Комичният плакат на Avon успешно премина през мрежата и се превърна в обект на множество пародии.Руски потребители си направиха труда да измислят как биха изглеждали подобни билбордове с послания на известни телевизионни предавания, други фирми и марки. Рекламата на водка например би гласяла „Краят на света идва. Трезвен ли си?”. А на мъжките дезодоранти Axe – „Краят на света, а ти си без момиче?”. И така нататък. И така нататък.
Ето ги и забавните предложения.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.